weroh Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Det er to USB 2.0 porter på framsiden av dataen som plutselig ikke fungerer. Dataen reagerer ikke ved tilkobling, men ser enheten er tilkoblet i min datamaskin. Det funket helt fint før, hva kan være problemet nå? Har også to usb borter på baksiden, og de funker som normalt, men foretrekker å bruke de på fremsiden. Takker for hjelp. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Er det kombinert usb-port og kortleser? På min akasa-modell så stopper kortlerer å fungere ordentlig dersom noe er koblet til usb-porten. Prøv å dra ut minnekort som står i. Lenke til kommentar
weroh Skrevet 21. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2012 Er det kombinert usb-port og kortleser? På min akasa-modell så stopper kortlerer å fungere ordentlig dersom noe er koblet til usb-porten. Prøv å dra ut minnekort som står i. Nei. Kortleseren er på en annen plass. Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 sjekk i bios om de kan være deaktivert. Evt etter en bios oppdatering..? På mitt hk kan jeg skru av flere funksjoner jeg ikke bruker. Mener usb var en av dem. Om det f.eks står noe som bios port 1, 2 osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå