§xs§ Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Hei! Eg sitter no og skal brenne ut noen filmer til bror min som han skal sjå på dvd spelaren sin. Men det er noen avi filer som er for store til og få plass på ein CD så eg må dele dei opp :-? , så eg lurte på om noen av dåken viste om eit program for dette?? Eg bruker nero viss da hjelper?? På for hand takk! Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 avichopper hvi jeg ikke husker helt feil. Vet ikke hvor du finner det, men det er vel bare å søke Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Ja det finnes et knøttlite gratisprogram som heter "Avichop", men av erfaring vet jeg at det er sjelden dette vil fungere tilfredstillende. Et annet program du kan bruke heter "virtualdub", dette programmet er litt større og har mange fler muligheter. Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Ja det finnes et knøttlite gratisprogram som heter "Avichop", men av erfaring vet jeg at det er sjelden dette vil fungere tilfredstillende. Et annet program du kan bruke heter "virtualdub", dette programmet er litt større og har mange fler muligheter. Ganske enig her, virtualdub klarer jobben. Lurer du på hvordan du gjør det, kan du lese her: http://www.divx-digest.com/articles/cutavi.html Lenke til kommentar
§xs§ Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 Oky! Takk, laster ned no. For bare håpe eg får det til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå