Konkulf Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 (endret) Amnesia: A Machine for Pigs er nå blitt bekreftet at er under utvikling av de samme folkene som lagde Amnesia: Dark Descent. Samtidig har de også med britiske "Thechineseroom" i utviklingen, som også står for mesteparten av selve utviklingen av spillet. Handlingen: Handlingen foregår i 1899, seksti år etter hendelsene i det originale Amnesia. Spillet følger den rike industrialisten Oswald Mandus, som nylig har kommet tilbake til London etter en katastrofal ekspedisjon i Mexico. Mandus får kraftig feber, og han slås fullstendig ut i flere måneder. Mens han svever mellom liv og død plages han av feberdrømmer om en mørk og mystisk maskin. Så våkner han plutselig opp, samtidig som han hører lyden av en kraftig motor som starter. (kilde: www.Gamer.no) Amnesia: A machine for Pigs kommer da til PC først, og Mac/Linux senere. Selv om ingen utgivelses dato er satt, er det ryktet om en release før Halloween 2012. Bilder (NB: Store Bilder): Klipp/Trailere: http://www.youtube.com/watch?v=5bbNmEBya7w&feature=g-all-u Lenker: The Chinese Room Next Frictional Game Wikipedia Gamer.no - Amnesia-skapere med nytt spillGamer.no - Verdens skumleste spill får oppfølger intervju med skaperne hos Joystiq Endret 15. juni 2012 av Konkulf Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Jeg synes det virker fantastisk interessant, selv om jeg ikke har spilt Amnesia selv. Har sett noen videoer, og jeg skal innrømme at jeg har veldig lyst til å spille det, men at jeg rett og slett ikke vet om jeg tør :-P Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Holder på med Amnesia: Dark Descent nå, så blir spennende med et nytt Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Jeg kjøpte det i går natt, men får ikke prøvd det før i morgen. Tidligst. Håper det er verdt pengene :-) Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 15. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2012 Førstepost oppdatert med teaser/trailer og flere lenker Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Har nå, Amnesia: Dark Descent grusom! Lenke til kommentar
Hundrelapp1 Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Har nå, Amnesia: Dark Descent grusom! Spesielt ille når det kommer monstre og man ikke har olje og holder på å bli gal! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 (endret) Da skal jeg begynne på A Machine for Pigs EDIT: Creepy! Endret 11. september 2013 av TMB 1 Lenke til kommentar
kvisvik Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Ja har spilt inn noen episoder i dette spillet nå (http://www.youtube.com/watch?v=YQWzgI5QaY4 , om dere skulle være interessert) men sånn som det slår meg var egentlig Dark decent et mer banebrytenes spill når det kom enn dette. Ja dette spillet skaper "Oh shit" følelsen i noen tilfeller, men når det første kom var det jo mye mer av det, enn hva jeg forventer av dette. Samtidig så kom Outlast ut, som for meg ser ut som et spill hvor denne følelsen er mer hyppig til stede Men for all del koser meg med spillet. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 blæ, sitter fast. Var det ikke på gamer anmeldelsen de sa det ikke var irriterende gåter. Ikke så mye gåte som at jeg bare ikke finner ut hvor jeg skal gå akkurat nå. Nei...jeg får prøve en stund til, får jeg gir opp å tyr til en youtube walktrought. Lenke til kommentar
kvisvik Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 For de som vil se videre content fra Amnesia: http://www.youtube.com/watch?v=FR3Tc2txzFA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå