Gå til innhold

Amnesia: A Machine for Pigs - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Amnesia-A-Machine-for-Pigs.jpg

Amnesia: A Machine for Pigs er nå blitt bekreftet at er under utvikling av de samme folkene som lagde Amnesia: Dark Descent. Samtidig har de også med britiske "Thechineseroom" i utviklingen, som også står for mesteparten av selve utviklingen av spillet.

Handlingen:

Handlingen foregår i 1899, seksti år etter hendelsene i det originale Amnesia. Spillet følger den rike industrialisten Oswald Mandus, som nylig har kommet tilbake til London etter en katastrofal ekspedisjon i Mexico. Mandus får kraftig feber, og han slås fullstendig ut i flere måneder.

Mens han svever mellom liv og død plages han av feberdrømmer om en mørk og mystisk maskin. Så våkner han plutselig opp, samtidig som han hører lyden av en kraftig motor som starter. (kilde: www.Gamer.no)

Amnesia: A machine for Pigs kommer da til PC først, og Mac/Linux senere. Selv om ingen utgivelses dato er satt, er det ryktet om en release før Halloween 2012.

Bilder (NB: Store Bilder):

cellarengineimage.jpg

amnesia530.jpg

chapel1.jpg

cellarengine1b.jpg

Klipp/Trailere:

Lenker:

Endret av Konkulf
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...

Ja har spilt inn noen episoder i dette spillet nå (http://www.youtube.com/watch?v=YQWzgI5QaY4 , om dere skulle være interessert) men sånn som det slår meg var egentlig Dark decent et mer banebrytenes spill når det kom enn dette. Ja dette spillet skaper "Oh shit" følelsen i noen tilfeller, men når det første kom var det jo mye mer av det, enn hva jeg forventer av dette. Samtidig så kom Outlast ut, som for meg ser ut som et spill hvor denne følelsen er mer hyppig til stede :p Men for all del koser meg med spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...