RBW Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 På torsdag sitter hele drifts- og utviklingsavdelingen for Hardware.no og resten av TEK-nettverket klar for å svare på dine spørsmål. Nettmøte: Utviklingsavdelingen stiller på nettmøte Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Kanke dere mekke en livestream heller, det hadde vært så überfett! 2 Lenke til kommentar
amund Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Kanke dere mekke en livestream heller, det hadde vært så überfett! Se den gjengen med nerder på artikkelbildet.. Da passer ikke "überfett" og "livestream" i samme setning :-) 7 Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Søt Erlend <3, men flott intiativ! 4 Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Han til venstre ligner på Sonny Moore Lenke til kommentar
Norlig Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 hvor kan eg lese svarene på spørsmålene? kunne ikke vere her 14:00-16:00 Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Se den gjengen med nerder på artikkelbildet.. Da passer ikke "überfett" og "livestream" i samme setning :-) Hehe, du har kansje et poeng hvor kan eg lese svarene på spørsmålene? kunne ikke vere her 14:00-16:00 Det er i morgen Lenke til kommentar
Norlig Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Se den gjengen med nerder på artikkelbildet.. Da passer ikke "überfett" og "livestream" i samme setning :-) Hehe, du har kansje et poeng hvor kan eg lese svarene på spørsmålene? kunne ikke vere her 14:00-16:00 Det er i morgen Ååååh, Sweet Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Wait a minute.... Er det en Mac powerbook og en SE/30?... Hvorfor? og hvor mye? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Spørsmål fra TheMartine: Har dere så mye godteri på jobben hver dag? Hvis ja, trenger dere flere ansatte? Svar: De fleste av oss er på jobb hver dag, ja. Vi ser etter nye lærlinger til høsten igjen. I lol'd. 4 Lenke til kommentar
mads Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Wait a minute....Er det en Mac powerbook og en SE/30?... Hvorfor? og hvor mye? Ja, det er riktig observert. Hvorfor: Litt av sjarmen. Hvor mye? Ubetalelig! Mvh, Mads Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Savner ikke dere et par jenter?? Lenke til kommentar
0.999... = 1 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Kanke dere mekke en livestream heller, det hadde vært så überfett!Se den gjengen med nerder på artikkelbildet.. Da passer ikke "überfett" og "livestream" i samme setning :-) Leste du ikke svarene deres? Å være nerd er jo noe å skryte av, noe å vise bort http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/71095_208528182302_2902924_n.jpg Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Jeg fikk egentlig ikke svar på spørsmålet mitt. Kan det opprettes et nytt skin med korrekt HTML-kode? Jeg vil ikke at eksisterende skin skal endres. Lenke til kommentar
mads Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Jeg fikk egentlig ikke svar på spørsmålet mitt. Kan det opprettes et nytt skin med korrekt HTML-kode? Jeg vil ikke at eksisterende skin skal endres. Hei, takk for tilbakemelding! I utgangspunktet hadde det vært fint å forbedret dagens, da vi i utgangspunktet burde få færre skins. Det ser lite brukervennlig ut med altfor mange. Men jeg skal ta en liten prat med Preben om det, mulig det er noen veldig minimalistiske skins vi kan ta utgangspunkt i på sidene til IPS. God helg! Mvh, Mads Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Jeg kan eventuelt lage skinnet selv om jeg får kildekoden til et par av de eksisterende skinnene å se på. God helg til deg også. Lenke til kommentar
mads Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Jeg kan eventuelt lage skinnet selv om jeg får kildekoden til et par av de eksisterende skinnene å se på.God helg til deg også. Om du registrerer deg på http://community.invisionpower.com/ så har du mulighet til å hente ut noen brukerlagde skin. :-) mvh, Mads Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå