Gå til innhold

OCZ Vertex LE død etter å har gådd i sleepmode

norgi

Anbefalte innlegg

SSDen nevnt oppe har aldri gjort noen problemer.

Men i overegår satt jeg maskinen( akkurat nå sitt den i en bærbar) for første gang i hvilemodus, bruke dvalemodus vanligvis. Var ikke en god ide, maskinen startet normal, men så snart logg inn skjermen dokka opp kom det bluescreen og pcen skrudde seg av. Hadde ikke vært første pc jeg har vært bort i som har problemer med hvilemodus så jeg syntes ikke det var så farlig.

Etter det igjenkjente biosen ikke SSden lenger. Prøvde alt, resete biosen, sette ut og inn igjen, prøvde på stasjonæren som heller ikke kjente igjen. Har lest på nette at jeg ikke er den eneste med denne feilen.

Før jeg sende den tilbake vil jeg bare spøre om kanskje noen har et tips for å får den i live igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt 100% samme problem med min OCZ Vertex. Måtte bare sende den i retur. Du kan prøve å sette den i en annen PC og se om den kommer opp i BIOS der. Leste også at flere har hatt det problemet så jeg turde ikke sette returdisken i PC'n. Kjøpte en Intel og satt OCZ-en i PS3-en.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opplevde det samme med min i går, prøvde forskjellige kabler og porter men intet liv, er alt håp ute? Har sendt forespørsel til Dustin, de pleier å være hyggelig på service, men kjedelig å installere programmer på nytt etter å ha reinstallert Windows =\

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...