norgi Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 SSDen nevnt oppe har aldri gjort noen problemer. Men i overegår satt jeg maskinen( akkurat nå sitt den i en bærbar) for første gang i hvilemodus, bruke dvalemodus vanligvis. Var ikke en god ide, maskinen startet normal, men så snart logg inn skjermen dokka opp kom det bluescreen og pcen skrudde seg av. Hadde ikke vært første pc jeg har vært bort i som har problemer med hvilemodus så jeg syntes ikke det var så farlig. Etter det igjenkjente biosen ikke SSden lenger. Prøvde alt, resete biosen, sette ut og inn igjen, prøvde på stasjonæren som heller ikke kjente igjen. Har lest på nette at jeg ikke er den eneste med denne feilen. Før jeg sende den tilbake vil jeg bare spøre om kanskje noen har et tips for å får den i live igjen? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Har hatt 100% samme problem med min OCZ Vertex. Måtte bare sende den i retur. Du kan prøve å sette den i en annen PC og se om den kommer opp i BIOS der. Leste også at flere har hatt det problemet så jeg turde ikke sette returdisken i PC'n. Kjøpte en Intel og satt OCZ-en i PS3-en. 1 Lenke til kommentar
norgi Skrevet 21. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2012 Har jo allerede prøvd i stasjonær maskinen min, funke ikke. Også ligg kvittering og alt hos foreldrene mine >.< Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Du har den ikke registrert på navn der du kjøpte den? Lenke til kommentar
norgi Skrevet 21. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2012 Du har den ikke registrert på navn der du kjøpte den? Husk ikke hvor jeg kjøpte den, er så lenge sida. Men tror det var hos Amentio og dem har jo fiksa ny side og tror alle gamle ordrer er borte. Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Opplevde det samme med min i går, prøvde forskjellige kabler og porter men intet liv, er alt håp ute? Har sendt forespørsel til Dustin, de pleier å være hyggelig på service, men kjedelig å installere programmer på nytt etter å ha reinstallert Windows =\ Lenke til kommentar
norgi Skrevet 26. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2012 Se ut som det, ja. Jeg har søkt overalt jeg finne ikke kvitteringen . Jeg har tatt vare på alle kvitteringer jeg noen gang har fått, den må vare noen sted. Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 ikke kjøpt på nettbutikk? da har du kansje ordren i historikken der? Fikk forøvrig retur på min så regner med ny er på plass ila uken.. takk igjen Dustin for god oppfølging ! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Tror det funker å bruke OCZ Toolbox (Linux) for frozen drive. Se http://forums.hardwarezone.com.sg/57028653-post10.html Eller http://www.overclock.net/t/1210717/secure-erase-for-ocz-solid-3 Endret 27. februar 2012 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå