Pettern29 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Hei. Jeg er på utkikk etter et skjermkort. Kriterier: Må være halvhøyde og må ha S-video inngang. Jeg bruker idag et fra Hauppage. ImpactVCB 00558. Men er ikke fornøyd med dette. Noen tips? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 (endret) Hauppauge. ImpactVCB 00558 er et tv kort. Du ser etter "low profile" av den saken? Hvis du søker etter "Jaton nVidia GeForce 8400GS 512 MB DDR2 VGA/S-Video Low Profile" men det selges vel ikke i norge. S-video blir nok vanskelig å finne i dag. Endret 21. februar 2012 av LMH1 1 Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 hva med en usb løsning ? jeg kan dessverre ikke veilede deg til noe slikt, siden jeg ikke har noen erfaring. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Skjermkort pleier vanligvis å utganger for bilde, ikke innganger. Er det et TV-kort i halvhøyde og med PCI-grensesnitt du ser etter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå