Gå til innhold

BF3 starter ikke

Anbefalte innlegg

Sliter veldig med BF3 om dagen, da det ikke vil starte i det hele tatt.

Har en nybygget og kraftig pc med I7 2600K, v/gen3 hk, 16Gb ram, vannkjøling og gtx570 gpu.

Browser starter som vanlig og laste battlelog, jeg velger hva jeg vil spille (ingen av modusene fungerer) og game manager starter samtidig som ett vindu kommer opp hvor det står "starter bf3"

Så forsvinner dette vinduet og game manager står som om man ennå ikke har bestemt hvilke modus man skal spille...

Ser i task manager at bf3.exe startes, men denne avsluttes også samtidig med resten.

Har alle drivere oppdatert, settings på low/medium, har lett etter div feilkoder på forum, har testet bcdedit /set increaseuserva kommandoen som mange sier skal fungere, og endel andre ting uten hell.

Har noen ett tips? Blir ...litt... frustrert av dette.

I starten fungerte det som det skulle, så kom jeg til operation Guilljotine (eller hva det het) og pc begynte å bølle/henge seg opp eller bare avsluttet. Nå starter det ikke opp engang. Er usikker, men tror det ble laste ned en patch før alt stoppet opp :/

Har ikke overklokket systemet, har til og med underklokket gpu for å se om det ligger noe der. Ingenting hjelper.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...