Gå til innhold

Samsung S-100 Bakgrunnerbilder og lignende.

Anbefalte innlegg

Skal mest sannsyligvis kjøpe meg overnevnte tlf i morgen, 1699,- på elkjøp. Så det jeg lurte på om noen viste om noen bra sider der man kan laste ned Bilder, ringelyder, spill etc til denne tlf.

Er det forresten noen av samsung modellene som takler MMS? Jeg vet S-100 ikke gjør det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det kommer det også. Modellene X400 og X410 har Blåtann,noe som Samsung håper kan gi dem innpass i proffsegmentet. Jeg tviler at de vil klare det med mindre de legger til flere faktorer som skikkelig T9 og andre småting som er viktig.

ja, de kommer i allefall med en telefon med bluetooth. 8)

Men hvorfor i alle dager fjerner du kameraet?!??

Den perfekte telefon fra samsung må være en med både bluetooth og kamera.

Noe de ennå ikke har klart å komme med. Det er liksom enten eller med dem...

btw. Et annet minus med samsung er at enn ikke kan sende/motta bilder via ir. :(

Lenke til kommentar
Det kommer det også. Modellene X400 og X410 har Blåtann,noe som Samsung håper kan gi dem innpass i proffsegmentet. Jeg tviler at de vil klare det med mindre de legger til flere faktorer som skikkelig T9 og andre småting som er viktig.

ja, de kommer i allefall med en telefon med bluetooth. 8)

Men hvorfor i alle dager fjerner du kameraet?!??

Den perfekte telefon fra samsung må være en med både bluetooth og kamera.

Noe de ennå ikke har klart å komme med. Det er liksom enten eller med dem...

btw. Et annet minus med samsung er at enn ikke kan sende/motta bilder via ir. :(

Hva kan man egentlig sende via Ir-en til en V200?? Prøvde å sende bilde og kontakt med min T610, og bilde og kontakt med min P800. Begge gangene kom det noe om at mottaker (V200-en) ikke godtok overføringen. De var tilkoblet tho (såg det på Ir-ikonet på begge)...

Lenke til kommentar
ok, nå jeg jeg fått tlf, virker knall, men hvordan aktiverer jeg WAp? grps tingen? er litt ny med disse nye avanserte greiene :cry:

Har Telenor privat-

Har du sjekket på hjemmesidene til telenor? Jeg har netcom, og de hadde det enkelt å greit forklart på sine hjemmesider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...