Joachim_F Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Opp til fem spillere må overleve i åpne miljøer. Les hele saken Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Dinosaurene trenger også jetpacks... Så forøvrig elendig ut. Lenke til kommentar
Sognaprest Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 "Hvis du bor på landsbygda..." - Dagens! Konseptet er svært interessant, utførelsen (basert på gameplay trailer) ser derimot ut til å skuffe! 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Konsept: Kult Utførelse: Ikke så kult Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Og dagens kresne spillcommunity slår til igjen! Jeg syns dette så morro ut, og kommer helt sikkert til å bli en liten slager på LAN Gledes. 1 Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Føler meg ikke nærvøs for en pterosaur med 1.2 m vingespenn på 5-10 kg akkurat! Lenke til kommentar
Sognaprest Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Og dagens kresne spillcommunity slår til igjen! Jeg syns dette så morro ut, og kommer helt sikkert til å bli en liten slager på LAN Gledes. Kresen ja... Blir fort slik, når en er oppfostret på "Carnivores". :-) Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Er mer nysgjerrig på Primal Carnage, der et lag styrer dinosaurene.. Lenke til kommentar
Comic Sans Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Ser ut som det kan bli en slager på lan ja. Nysgjerrig på typen oppgaver de legger opp til at laget skal løse sammen, tror mye av spillets suksess avhenger av at de har ett vidt spekter av oppgaver sånn at du ikke går lei med det første. Lenke til kommentar
Nixxen Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Er ikke noen stor fan av spiral game studios. Fyren som styrer skuta er en skurk med en moderne vri. Får kickstarter funding, sparker bøtter og spann av developer teamet sitt, "låner" resurser(teksturer/modeller/lyder) fra andre spill - uten å spørre om lov. Orion: DB virker helt ok for en liten vennegjeng, og kan sikkert gi noen timer med grei underholdning - men jeg kommer ikke til å gi dem noen penge støtte ved å kjøpe spillet. Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Med gode minner fra Carnivores blir det vanskelig å toppe det med dette spillet er jeg redd. Men, kan lett se for meg at det kan bli litt fliring om det faktisk er slik at man blir slukt hel om man gjør noen feil på lan Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Syntes det kan virke gøy, men kan også fort bli kjedelig etterhvert hvis alt man gjør er å løpe rundt å drepe 3 typer dinasaurer. Dårlig animasjon på t-rexen forresten, men det kan jeg overse hvis det er gøy! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Er ikke noen stor fan av spiral game studios.Fyren som styrer skuta er en skurk med en moderne vri.Får kickstarter funding, sparker bøtter og spann av developer teamet sitt, "låner" resurser(teksturer/modeller/lyder) fra andre spill - uten å spørre om lov.Orion: DB virker helt ok for en liten vennegjeng, og kan sikkert gi noen timer med grei underholdning - men jeg kommer ikke til å gi dem noen penge støtte ved å kjøpe spillet. Kjenner faktisk Praz personlig, og synes heller ikke noe om han. Han var jævla ålreit før han begynte med UDK og ble høy på pæra. Etter det var han "bedre enn alle andre". Lenke til kommentar
Comic Sans Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Er ikke noen stor fan av spiral game studios. Fyren som styrer skuta er en skurk med en moderne vri. Får kickstarter funding, sparker bøtter og spann av developer teamet sitt, "låner" resurser(teksturer/modeller/lyder) fra andre spill - uten å spørre om lov. Orion: DB virker helt ok for en liten vennegjeng, og kan sikkert gi noen timer med grei underholdning - men jeg kommer ikke til å gi dem noen penge støtte ved å kjøpe spillet. Stemmer dette så blir det ikke noe kjøp for min del, vil ikke akkurat støtte opp om ett slikt selskap. Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Syntes det kan virke gøy, men kan også fort bli kjedelig etterhvert hvis alt man gjør er å løpe rundt å drepe 3 typer dinasaurer. Dårlig animasjon på t-rexen forresten, men det kan jeg overse hvis det er gøy! 3 typer kan være nok hvis de er skikkelig godt laget og de er forskjellige på en interessant måte. Bedre enn 30 typer med dårlig ai og kosmetiske forskjeller. Men jeg er enig:2 de tre bør jaggu være gode. Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Og dagens kresne spillcommunity slår til igjen! Jeg syns dette så morro ut, og kommer helt sikkert til å bli en liten slager på LAN Gledes.Kresen ja...Blir fort slik, når en er oppfostret på "Carnivores". :-) Ja. I carnivores oppfører dinoene seg som virkelige dyr, og ikke sci-fi monstre. Det er et kvalitetsstempel. 1 Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Konseptet virker bra for LAN, men det skal sies at jeg sa det samme om Payday: the heist, som er den største møkka jeg har kastet bort diskplass på. Snakk om å slakte et godt konsept. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå