Lifeform Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Håper det står bra til med dere i disse virus-tider! Lurer på om det er noen som kan gi meg navnet på et godt "icon-positioning"-program? Altså et program som husker hvor ikonene stod hvis dette blir endret, ved f.eks. bytte til en lavere oppløsning. M Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Har du så mye ikoner at det er stress å sette de tilbake på riktig plass? Eller er det noe jeg ikke helt har fått med meg her? Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 Stemmer! Jeg har så mange ikoner, at jeg ser det som en klar fordel å finne et program som husker hvor de stod! M Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 http://dliboon.freeshell.org/products/dcolor/index.php Burde fungere! :smile: Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 Takker stort! Dette fungerer akkurat slik jeg hadde tenkt det ! Lenke til kommentar
roff Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Laster det ned jeg oxo. Så ikke så dumt ut Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Takker stort! Dette fungerer akkurat slik jeg hadde tenkt det ! Glimrende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå