Gå til innhold

Hvilken gaming-plattform er best?

27 stemmer

1. 1. Hvilken plattform er best?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er definisjon på best? Best multiplatts? Best eksklusiver? best online? Best grafikk? Lista går videre.

Er ingenting som er best, jo bare det du synes er best. Og det er ikke fasitsvar på hva andre vil stemme på.

Selv jeg enda mener den beste comboen man går minst glipp av innen spill er PS3/PC by far!

PC får omtrent alt Xbox 360 har og PS3 får spill som ingen andre har. Flere spill på PS3 holder seg til kun PS3 og det er det alt jeg ser etter. Nintendo Wii og brilijerer her!

Multiplatts som ender på 360/PS3 tar jeg på PCen enkelt. Du ser hva som skjedde med Alan Wake som var hellig og holdt seg konsolleksklusivt helt til iår og det kom til PC med bedre grafikk, DLCen gratis osv.

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Jeg mener at dette er en endeløs diskusjon! De som har xbox 360 argumenterer for at det er best, og ps3 brukere argumenter for at dette er best. :ermm:

Selv har jeg ps3 siden jeg mener dette er en bedre "media"maskin. Har også god PC.

Bruker ps3en til spill som mw3, fifa og bilspill da jeg syntes disse spillene er bedre og spille på konsoll.

Pcen bruker jeg til spill som BF3 og rollespill. Skryim osv.

- Aksel

Lenke til kommentar

Hva er definisjon på best? Best multiplatts? Best eksklusiver? best online? Best grafikk? Lista går videre.

Er ingenting som er best, jo bare det du synes er best. Og det er ikke fasitsvar på hva andre vil stemme på.

Jeg mener at du skal stemme på det du selv synes er best. Da menes det også hva du liker totalt. Hvis du liker både PS3 og PC, kan du stemme på begge to :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg liker å spille Zelda på Wii, Skyrim på PC, osv. Jeg bryr meg fint lite om plattform så lenge spillet er bra. :)

Jeg har også ganske dårlig syn, så Wiis fravær av HD kunne jeg ikke ha brydd meg mindre om.

Endret av stifa
Lenke til kommentar

Vanskelig å stemme på 1, når jeg liker noe med alle.

Må jeg velge 1, så..

Havner jeg på PC faktisk, rett og slett fordi >jeg< har fått mest positive opplevelser på den plattformen denne generasjonen,

mye pågrunn av hvordan jeg som gamer har forandret meg de siste årene og de spillene jeg har gledet meg til på de andre plattformene ikke har klart å levere for min del.

Har vel så og si gitt opp store deler av SP spill, og liker for det meste å spille spill som man nyter med andre over online.

På PC har det kommet noen fine titler for min del, som LoL, Minecraft, utvidelser til WoW som jeg har vært inn og ut av osv.. itilegg til å nytet eldre titler som Counter strike m.m

Nyter fortsatt også PS3 med COD serien, Home og risk, og hadde favoritt serien min Socom klart å levere varene fra PS2, så hadde nok det vært favoritt plattformen denne generasjonen.

Xbox har også vært en fin opplevelse, men stoppet opp der for min del pågrunn av mangel på venner og kjente på den plattformen og klarte ikke finne et eksklusivt skytespill lignende Socom. Skal absolutt holde et øye opp for xbox720 neste gang, håpe det kommer et online 3ps shooter der.

Vært nintendo gutt i mange år, og spilt igjennom zelda spillene på Wii og Mario kart både online og offline er herlig morro, men pågrunn av min tiltrekkning mot online de siste årene, så har den støvet mye, og har heller ikke vært den største supporteren av vifte kontrollerne, uansett plattform..

Kinect er dog spennende, så lenge det ikke blander seg inn i andre titler og ikke det fremkommer i AAA titler.

PC. 1 point!;)

Endret av Dennis Aron
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...