sdf123 Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Vi lurer på å ta 3 uker i varme strøk i Mai mnd. Med på lasset tar vi med minsten som er da 10mndr. Vi ønsker et feriehus med basseng, helst eget tilhørende huset/leiligheten. Stedet må være varmt. Det må være i nærheten av en by. Noen som har vært på noe lignende? Tips til hvor vi kan reise? Lenke til kommentar
Marius5051 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Jeg hadde uten tvil valgt et sted langs den franske rivieraen, men det er like mye pga den gode tilgangen på råvarer man får der som pga varmen! Leilighet er nok enklere enn hus, og du må kanskje bo litt lengre inn i landet for å finne et rimelig sted. Vest for Cannes er det rett og slett nydelig hele veien bortover, mange mindre steder å velge mellom. Lenke til kommentar
Peez Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Hadde jeg hatt muligheten, hadde jeg reist til Tyrkia! Veldig varmt og fine strender å bade i! Og ikke minst, hyggelige folk! Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Toscana er også fint på denne tiden av året; i mai er det heller ikke alt for varmt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå