MrAvionics Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 En kompis fått mange hull i menyen, hvordan fikses dette ? Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Hva mener du med hull ? Om det er store plasser mellom ikonene kan du bare holde inne på et ikon og flytter det over hullet slik at alle ikonene er på en side eller i et mønster. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 20. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2012 Nei, det går ikke. Da flyttes de bare ut til hjem skjermen. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Hmmm, det var mystisk. Pappa har en vanlig arc, kan se om jeg finner ut av det seinere idag. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 24. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2012 Ingen flere ? Lenke til kommentar
Stillesnakk Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 En kompis fått mange hull i menyen, hvordan fikses dette ? Er litt usikker på hva du mener, men satser på at det er programikonene du mener. I såfall kan det være et forsøk verdt å eksperimentere med menyvalget for å "arrangere" disse. Beklager om jeg har misforstått problemstillinga. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 24. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2012 Du har forstått riktig, men han vil ha egendefinert rekkefølge og da er det mellomrom mellom mange av program ikonene. Lenke til kommentar
Stillesnakk Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Du har forstått riktig, men han vil ha egendefinert rekkefølge og da er det mellomrom mellom mange av program ikonene. Aha, prøv den til helt til høyre istedet for i stedet for den jeg markerte med rød stjerne. Da skal ikonene begynne å "svømme". Trykk og hold og flytt 1 Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 25. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2012 Jeg fikk nå rapportert at det funket Skulle sende deg en stooor takk fra han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå