Thimmas Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Hei! Har tatt et søk på pakken min, så kommer det "ATTEMPTED DELIVERY ABROAD" Hva vil dette si egentlig? Tok også og betalte ekstra for og få den levert raskere! Slenger med et bilde av hele søket! Håper det er noen som vet hva jeg skal gjøre? Og at pakken min ikke er blitt levert til noen i Israel! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Hehe. Ser ut som de har forsøkt å levere den til deg i Israel. Men hvis du ikke er i Israel, så var vel det litt vanskelig og da ble det bare "attempted" (forsøkt). Tror kanskje du bør ringe fraktselskapet og gi beskjed om hvor du er (foresten, sikker på at du søker på riktig sporingsnummer?) Lenke til kommentar
Thimmas Skrevet 26. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2012 Hehe. Ser ut som de har forsøkt å levere den til deg i Israel. Men hvis du ikke er i Israel, så var vel det litt vanskelig og da ble det bare "attempted" (forsøkt). Tror kanskje du bør ringe fraktselskapet og gi beskjed om hvor du er (foresten, sikker på at du søker på riktig sporingsnummer?) Ja, den ankom Norge igår, så da burde den være her innen kort tid:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå