ExcuZ Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 er det noen som vet hvor jeg han få kjøpt overganger fra sata (hovedkort) til pata, vanlig hd? eller er det bare å koble vanlige ide kabler på hovedkortet?(abit nf7-s) Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Visst du har en vanlig parallell ata disk, så er det vel ikke verre enn å bruke de integrerte parallell ata ide kontrollerene på hovedkortet? Jeg trodde nå overganger stort sett bare var motsatt vei? Correct me if I'm wrong Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Du har 2 IDE slotter på kortet til totalt 4 enheter (2 per kabel) i tilleg til de 2 SATA kontaktene. Dette er helt vanlige Ide kontakter hvor du kobler til enhetene på vanlig "gammel" måte. En SATA til Ide konverter finner du her. Skal også følge med en med nf7-s. Lenke til kommentar
ExcuZ Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 tusen takk for raskt svar,, og jeg håper dere har rett.. om ikke får jeg bare kjøpe overgangen senere.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 si meg, kommer hk både med ide og sata som standard? Kan man bruke begge samtidig - altså koble på 4 ide-enheter òg to sata-disker? Litt ny på sata :oops: Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 si meg, kommer hk både med ide og sata som standard? Kan man bruke begge samtidig - altså koble på 4 ide-enheter òg to sata-disker? Litt ny på sata :oops: Ja. Du kan ha 4 P-ATA enheter og to S-ATA. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå