Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjærester i ung alder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

Tror nok at idet man blir kjærester vil sex dukke opp som tema etter kort tid, og selv om man er 13 så dras man inn i forventet aktivitet. Det er da viktig å vite at man kan bli gravid selv om det er første gang og selv om man er ung. Ut over det er det bare å kjøre på.

Lenke til kommentar

Jeg er i en alder av 15, blir 16 snart og jeg er i ett ganske så nytt forhold med en gutt. Jeg er ikke en sånn jente som tenker at dette er gutten i mitt liv, og jeg skal gifte meg med han, jeg tar ting som det kommer, håper selvfølgelig på ett langt og flott forhold med han, og skal nyte hvert sekund av det!

De forholdene som irriterer meg er når "småunger" i en alder 11 til 13 osv blir sammen, så går det 2-3 dager så har man 2-3 statuser daglig på facebook som ser ut som denne:

Ååå, jeg er så sykt heldig som har ..... <3333;** Jeg kan ikke live uten deg jenta/gutten min <33;* Elsker deg mer enn jeg kan fortelle deg!!! (aa)<33

^ Jaa.. dere skjønner.. Da er det ikke ett forhold, det er en flørt som kommer til å gå over FORT!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...