hansol123 Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Hei, er på tide å bynne å skifte ut noen deler i pc'n. må ta det litt etter litt siden jeg ikke har råd til å punge ut en 6-7k på en mnd. pcen jeg har nå: intel E8400 core 2 duo Asus p5E hovedkort 4gb ddr2 ram ati radeon 4850 Gpu. er usikker om jeg skal begynne med skjermkorte eller cup/hovedkort. pcen blir mest brukt til film og noe spilling av Metro,mw2 og liggnende. skal senere gå i innkjøpt av max payne,hitman osv men ingen vet jo krava til disse enda -_- delene jeg tenkte på å kjøpe er Asus abertooth am3+ AMD FX-8120 prossesor er noe usikker på skjermkort da, enten 580gtx eller R7950? zotac geforce gtx 580 HIS R7950 GPU noen idé? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Ja, kjøp heller et asus socket 1155 hovedkort med enten p67 eller z68 chipsett sammen med en i5-2500k. Dette vil yte veldig mye bedre en amd-opsettet du har kikka på, og vil ikke koste noe særlig mer. Ville også gått for 7950 da dette er et skjermkort som er nyere, kjøligere og du kan senere kjøpe et til og kjøre crossfire om maskinen skulle slite med noe senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå