Takkformeg Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Hei hopps.. Jeg har en spiller med 2,5 rca utganger, altså 2 stereoutganger med høyre/venstre også er det en mono med kun ett høl, jeg er vant med å ha 3 hele utganger, så jeg lurer på hvordan jeg kobler dette? Y ledd rett før jeg hiver den inn på forsterkeren? Er jo monoblokk, men den har jo 2 innganger.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Høres ut som om det er en rca til forsterker og en rca til en opptakskilde. Såvidt jeg forstår så er det vel å bruke en av rca utgangene (rød/hvit) fra spilleren og inn på en av rca på blokka. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 20. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2012 Jeg skal bruke de to som her "hele" på en 4 kanaler, så da sitter jeg igjen med den halve til monoblokka.. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Hvis du er sikker på at det er en subutgang, så bruker du bare et y-ledd inn på monoblokka. Er ikke sikkert du trenger å bruke y-ledd heller Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 21. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2012 Det er sub utgang, ja. Står tilogmed Sub-W på den =) Ventet på svar fra deg cossie, regnet med det kom noe jeg ville høre "The big three" er iallefall oppgradert, så den enden er det ikke noe å grine over Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 23. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2012 Heisann Lader, Blyant Lenke til kommentar
AccessV Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Heisann Lader, Blyant lenge siden sist mister, hehe. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 23. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2012 Er du scitzofren eller noe ? Siden du har så mange brukere liksom... Lenke til kommentar
AccessV Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 nei tror du misforstår Kjenner deg fra noen år siden : )Men du gjetter aldri hvem Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 23. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2012 Jeg gjetter at du har hatt brukernavnet Lader og Blyanten, for du registrerte deg dagen etter blyanten var sist aktiv. Hvordan har du isåfall kjent meg igjen ? Og så lenge du ikke forteller hvem du er så kan du parkere tøfflan dine en viss plass, ellers så ska æ lugg hjernerystelse på dæ Lenke til kommentar
AccessV Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Jeg aner ikke hvem de brukerene du snakker om er Nei er ikke 100% sikker om det er deg, så derfor skal jeg ikke si det sikkert. Men husker bare du hadde go cart Det var på gimlekollen btw. Prøvde å sende pm men får det faen ikke til =P Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 23. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Okei, ja har vært på kollen så er mest sannsynlig meg, men hvem fåkk er du ? Endret 23. februar 2012 av TMK9C Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå