Macklemore Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 En venn av meg fikk nettopp en pc av broren sin, CPU var en Core 2 Quad. og 8gb ram. Dette vet jeg at funker til bf3. men skjermkortet Gainward GeForce GTX 260 1792mb hvordan er det? på benchmarks står det noen steder at det går på high andre steder medium, hva er det riktige svaret? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 En venn av meg fikk nettopp en pc av broren sin, CPU var en Core 2 Quad. og 8gb ram. Dette vet jeg at funker til bf3. men skjermkortet Gainward GeForce GTX 260 1792mb hvordan er det? på benchmarks står det noen steder at det går på high andre steder medium, hva er det riktige svaret? kan vel regner med litt under 35 FPS på high tenker jeg ligger rundt HD 6790 nivå Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 20. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2012 Så lavt?! Noen andre som mener noe annet? Lenke til kommentar
tjbr Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 En venn av meg fikk nettopp en pc av broren sin, CPU var en Core 2 Quad. og 8gb ram. Dette vet jeg at funker til bf3. men skjermkortet Gainward GeForce GTX 260 1792mb hvordan er det? på benchmarks står det noen steder at det går på high andre steder medium, hva er det riktige svaret? kan vel regner med litt under 35 FPS på high tenker jeg ligger rundt HD 6790 nivå Høres ganske riktig ut. Jeg har et GTX285 og klarer 45-50 FPS på high Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 20. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2012 Okey, regner med at han klarer seg med det fram til kepler/hd 7870 kommer Hvis jeg setter ned noe på medium regner jeg med ca 60 fps jevnt. Takk for hjelpen! Men bare å siifra hvis noen har andre meninger Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Okey, regner med at han klarer seg med det fram til kepler/hd 7870 kommer Hvis jeg setter ned noe på medium regner jeg med ca 60 fps jevnt. Takk for hjelpen! Men bare å siifra hvis noen har andre meninger Beklager at jeg spør men hva er det egentlig å mene noe om? enten yter et skjermkort så og så bra eller så gjør det det ikke. Feks: Hvis jeg mener at kortet klarer bf3@ULTRA er det sant da? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 21. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2012 Kan være at noen andre mener det yter bedre. Jeg har bare fulgt med på hardware i ca 1 år og vet ikke noe om eldre deler med unntak av CPU og hovedkort Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 (endret) Kan være at noen andre mener det yter bedre. Jeg har bare fulgt med på hardware i ca 1 år og vet ikke noe om eldre deler med unntak av CPU og hovedkort Er det vitterlig ingenting å mene noe om.. har hørt at tro kan flytte fjell men i dette tilfelle tror jeg ikke det funker :!: Noe som er ganske vesentlig er hvilken oppløsning det skal spilles på og om cpu er klokket osv. Er det ikke bare å prøve da? vil tro at det er den beste måten å finne ut av dette på.. noen greier å spille med 30fps andre må ha 60+ for å være fornøyd edit: ett lite søk med vår venn google ga meg dette tipset/svaret: "i have gainward 260gtx gs and play bf3 on 1920x1200 but all on low because i love when games runs very fluid. and have about 55-70 frames when you increase level of details that drastically increase graphic memory usage" Legger til han han har i5 750 og regner med at den er litt bedre enn c2d quad'en til kompisen din. Tror ikke han kan regne med noe mer enn dette ivertfall. Endret 21. februar 2012 av Kent -amdme- Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 21. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2012 FullHD på en 24" Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 FullHD på en 24" Som jeg redigerte inn i posten over: 1920x1200@low Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 21. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2012 Da blir det nok klokking til 3,5 ghz Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Da blir det nok klokking til 3,5 ghz Om du klarer å klokke et skjermkort til 3.5GHz, kjerne ellere shadere er et fett, vil jeg tro Nvidia og AMD ønsker å vite hva du gjorde... 1 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 21. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2012 (endret) CPU Setter tråden som løst fordi han enten kjøper nytt kort eller skaffer seg et 260 til Endret 21. februar 2012 av Gurre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå