Needjake2 Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Hei, skulle hatt en Garmin/Casio sports klokke eller noe den slags til å bruke når jeg jogger. Det meste av gryna har gått til gode sko og klær så har ikke så mye å bla opp her. Så Helst en billig, good looking klokke. Takker for svar Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Får greie casioklokker til under 1000lappen uten at jeg vet hvilke funksjoner du trenger. Lenke til kommentar
Needjake2 Skrevet 20. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2012 Får greie casioklokker til under 1000lappen uten at jeg vet hvilke funksjoner du trenger. Hmmm interessant. Er det noen butikker som selger disse casio klokkene eller må alt bestilles nett? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Gå til en lokal urmaker og du får se. Lenke til kommentar
Needjake2 Skrevet 20. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2012 Gå til en lokal urmaker og du får se. OK Takker Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Regner med det er en pulsklokke du ser etter. http://www.xxl.no/ProductSearchPage.aspx/?q=pulsklokke Jeg har en Garmin med GPS som jeg kjøpte på Elkjøp til 799,- Det var et ganske bra tilbud, vet ikke hva den ligger på nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå