kjelle392 Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Det er en stund siden jeg har spilt BF3 nå, så her om kvelden tenkte jeg å gjøre et nytt forsøk. Men; jeg får bare meldingen "You were disconnected from EA Online (1)". Noen som vet om det er problemer for tida? Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Hos meg funker det fint ? Lenke til kommentar
kjelle392 Skrevet 20. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2012 Kan kanskje fortelle litt hva jeg har gjort selv: 1. Reparere installasjonen og oppdatere spillet. 2. Skrudd av uPnP på routeren. 3. Oppdatert PunkBuster Fortsatt ingen suksess... Får meldingen like etter det står "Logging in". Lenke til kommentar
kjelle392 Skrevet 22. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2012 Er det virkelig ingen som vet om dette? Jeg har betalt mange hundre kroner for spillet, og vurderer å kreve pengene tilbake - noen som har prøvd det da? Lenke til kommentar
Jofred Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Fikk dette to ganger, så funket det. En kamerat fikk dog ikke logge inn, så det er nok hos flere. Anngående det å kreve pengene tilbake, lykke til. Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Bytt passord. Du har mest sansynlig ett tegn i passordet som ea ikke godkjenner. Hadde samme problem. Lenke til kommentar
kjelle392 Skrevet 22. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2012 Det er bare så rart at det fungerte før, så plutselig gjør det ikke det lenger. Lenke til kommentar
xcitu Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Bare for å ha sagt det, eneste grunnen at jeg titta innom tråden var pga. (1). Har samme problem på PS3. Er ofte jeg søker etter random kamp og får disconnect hele tiden. Løsningen på det er å bare søke videre, helt til jeg kommer inn. Vanligvis gir det seg etter 2-3 ganger, andre ganger drar den seg ut og må finne ny 9-10 ganger før jeg kommer inn. Lenke til kommentar
kjelle392 Skrevet 3. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2012 Jeg TROR jeg har funnet ut hva som er/var feil. Idet øyeblikk jeg slå av PeerBlock så kom jeg inn med en gang. For øvrig anbefaler jeg noe som heter Game Booster. Forskjellen med/uten den er som natt og dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå