IcedInsanity Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 (endret) Heisann. Min gamle Acer Aspire begynner å dra på årene og sliter nå voldsomt med enkle spill og kjøring av Sony Vegas når eg behandler og redigere videoer. Programmene fryser, cpu bruk står på 100% og den sliter generelt med slike "tunge" oppgaver. Derfor trenger eg en ny. Det blir en laptop, da eg hverken har lyst på eller mulighet til en stajonær. Har sett på noen og trenger noen innspill da eg ikke har så mye greie på hva eg bør se etter i en laptop som takler litt tunge oppgaver og litt spilling. Spillingen er på ett minimum og er aldri av typen Skyrim osv, så den behøver ikke være en type pc som kan sende en romferge til månen. Har også muligens tenkt å begynne å streame når nettet her blir pusset på så om pc'en hadde tålt det flott, men viss ikke så er ikke det krise. Kan bli mulig å skaffe seg ny pc når den tid kommer evt en stasjonær om det er bedre til sånt. Disse har eg sett på, om dere har andre anbefalinger så er det bare å komme med dem også Acer Aspire 7750G Acer Aspire 5750G Asus U36SD All hjelp, tips og anbefalinger vil være til STOR hjelp. Endret 20. februar 2012 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
OttomanskeRiket Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Gå for selvbygg og stasjonær hvis du har mulighet. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 vil vel anbefale Asus N53SV mest på grunn av skjermen, som er på 1920x1080 (Full HD) og i tillegg så er den ganske sjapp når det kommer til redigering den takler spill, men den mestrer dem ikke, her kan du se hvordan den klarer forskjellige spill hvis du scroller ned på siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå