chris300 Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Trenger forslag til god pc til ca 10kk. Kriteriene er: Så stillegående som mulig da den skal stå på stua Så bra prosessor som mulig. Så bra grafikk kort som mulig Gjerne ssd disk Har jeg glemt noe som burde være et "must" på min fremtidige pc så kom gjerne med forslag. Trenger kun maskinen da jeg allerede har funnet skjerm. http://www.datakjeden.no/PartDetail.aspx?q=p:3890875;c:36167 Mtp støy: Burde jeg heller gå for en god bærbar for noen tusen ekstra så kom gjerne med forslag om det også. Håper noen har noen gode forslag til meg Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Hvorfor har du valgt den skjermen? Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 20. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2012 Fordi den så fin ut, også at den er passe stor... ^^ Burde jeg ikke velge den? Hadde egentlig litt planer om å kjøpe imac, men fant etterhvert ut at autocad ikke var noe særlig på mac så da må det bli pc av et eller annet slag... Lenke til kommentar
Nado Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Gikk ikke datakjeden/amentio konkurs og senere kjøpt opp? Er skeptisk til å handle fra dem i hvertfall Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Fordi du betaler for design. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå