onkel Punjab Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Jeg kjøpte en billig lcd skjerm i Danmark som nå er småfucka, og vil helst slippe å returnere den gjennom posten, så jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg. Bildet på skjermen er egentlig greit, men mange av de pixlene som er røde lyser og blinker. Det virker som om en spesiell farge blir for mye for skjermen så de lyser opp på en måte... vanskelig å forklare. Regner ikke med at noen vet hva problemet er, men jeg kan jo alltid håpe. Regner og med en del dissing av merket på skjermen...haha, skjermen var billig!! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 skjermen lider av død pixel syndromet. Det eneste rådet jeg kan gi er dette: Trykk her du Lenke til kommentar
fredde Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Hvilket merke er det da ? Mange har international garanti da kan du levere den i norge.... Lenke til kommentar
onkel Punjab Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 kjøpte i danmark. BlackView er merket. De sa at de måtte ha den tilbake til Danmark for å fiXe eller gi meg ny. Sender den antakeligvis til en kamerat i Køben som kan levere den , få ny og sende den tilbake til meg. Forbanna irriterende! Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 hvorfor kjøpe i danmark når danmark er dyrere enn norge!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå