Mr.Anki Skrevet 16. august 2013 Forfatter Del Skrevet 16. august 2013 Det er ikke så ille. Sitter naglene godt? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Det er ikke så ille. Sitter naglene godt?"Samme" prinsipp som popnagler, så ja de sitter bra. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. august 2013 Forfatter Del Skrevet 16. august 2013 Montering av front Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 (endret) Det er ikke så ille. Sitter naglene godt? De sitter veldig bra (kan ikke bevege dem med en tang...), dersom du gjør det riktig, tok meg 2-3 forsøk å få det til Endret 17. august 2013 av MariusJS Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Kan Ernestus produsere og levere helt vanlige aluminiumsplater også? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. august 2013 Forfatter Del Skrevet 18. august 2013 De er nok behjelpelig med det meste. Send en mail eller ring så ordner det seg nok Mail: [email protected]Tlf.: +47 72 89 46 90 For øvrig kontaktinformasjon se: http://www.ernestus.no/kontakt/ Skal du igang med nytt kabinett? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Takk. Nei, må bare finne noen som er villige til å levere helt vanlige aluminiumsplater til mitt nåværende prosjekt. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 21. august 2013 Forfatter Del Skrevet 21. august 2013 Montering av sideplater del 1 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 24. august 2013 Forfatter Del Skrevet 24. august 2013 Montering av hovedkortbrett Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. august 2013 Forfatter Del Skrevet 28. august 2013 Montering av sideplater del 2 Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Ser kanon bra ut dette her "abonnere" på prosjektet ditt Slik at jeg får opp hver oppdatering Lenke til kommentar
sunbeam-transformer Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 jeg jobber i Hydro aluminium, tøft og se at du bygger pc i alu. skal aluminiumen anodiseres på slutten, aluminium uten anodisering blir fort ripete. jeg skal følge med på dette prosjektet. lykke til videre. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. august 2013 Forfatter Del Skrevet 29. august 2013 Takk skal du ha. Hvordan anodiserer man aluminiumen? Hva bruker man? Lenke til kommentar
Squashie Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Hei:) Ser bra ut dette, anodisering er som elektrolyse, senk metallet i en veske, sett på strøm og la det virke. Hvis ikke nærmeste lakkerer eller metall forhandler kan, vet de sikkert hvem som kan. Lenke til kommentar
sunbeam-transformer Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 anodisering vet jeg ikke så mye om, men for og få anodisert aluminiumen så må aluminiumen puttes ned i en oksiderende bad for så og bygge opp et beskyttende lag på aluminiumen. dette laget er slite sterk og hindrer korrosjon. anodisering har som regel ofte sølv farge etter som det jeg har sett. men hadde jeg vert deg hadde jeg kontaktet profil lakkering, når jeg var ferdig med byggingen, dem lakkerer aluminium i alle farger. dem kan også lage spesial farge. resultatet blir VELDIG fint! link til profil lakkering raufoss http://www.profil-lakkering.no/ Lenke til kommentar
janingar Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Spennende prosjekt du holder på med, har tidligere fulgt med på noen av dine andre prosjekter. Så på de siste bildene av de to ulike skruene du har testet med. Selv så tenkte jeg at det kunne blitt veldig fint med forsenkede skruer som går i ett med overflaten. Det ville gitt et veldig rent ytre uten "klumper" Vet ikke helt om det er mulig med de aluminiumsplatene du bruker? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Står dette fast? ^^ Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. september 2014 Forfatter Del Skrevet 18. september 2014 Gigabyte sponser prosjektetGigabyte sponser prosjektet med hovedkort. GA-B75M-D3PTusen takk for støtten Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. september 2014 Forfatter Del Skrevet 18. september 2014 (endret) Hovedkort fra Gigabyte Endret 18. september 2014 av Mr.Anki Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Ser der, ja! Endelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå