svelemoe Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Jævlig bra av Corsair å sponse såpass dyre ting! Pluss i margen frå meg. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2012 Takktakk Rødsprit fungerte ypperlig spør du meg. Prøvde med olje også, men vil ikke si at det var noe bedre. Lenke til kommentar
Incursus Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Brukte også her rødsprit for å smøre. Kjempeprosjekt! Med rødsprit er vel ikke det beste å smøre med. Du bør bruke olje av noe slag. En flaske wd40 eller CRC 5-56 er lettvint. Når det gjelder Alu er ikke olje det beste å smøre med, klabber veldig lett da. Rødsprit eller helst white spirit er det beste Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2012 Da er pakken fra Corsair ankommet, får den mandag siden jeg ikke var hjemme når den kom på døren i dag. To dager fra Nederland er ikke verst Tusen takk Corsair! Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 wow, men det var kjempe bra, jeg får også min pakke på Mandag fra techbay, med kjøler til skjermkort og annet småting og håper det går bra med bygginga av kabinettet, så du får kose deg videre med det og lykke til Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2012 (endret) Update #4 - Prøvemontering av ramme Endret 10. mars 2012 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2012 Fikk pakke fra Corsair i dag med SSD og PSU. RAM kommer i egen pakke iløpet av uka. Bilder kommer Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Pakken fra Corsair har kommet Endret 18. mars 2012 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 19. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2012 Profila sponser prosjektet Profila sponser prosjektet med aluminiumsplater. Fronten freser de ut i en CNC fres. Profila produserer alt mulig innen profilering, alt fra skilt til tekstiltrykk. Tusen takk for støtten Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 dette var jo kjempe bra av de å sponse deg, håpe prosjektet gåt bra så langt Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2012 Ja, skal bli flott å få ferdig kappete plater. Håper jeg har platene i hus før påske så jeg kan få gjort en del da. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 24. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2012 Fikk skurer i posten tidligere i uka, venter fremdeles på noen flere på 25mm. 25mm, skal senkes ned så de går i ett med resten av rammen: 30mm, ble litt lange så bestilte nye på 25mm: Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. april 2012 Forfatter Del Skrevet 3. april 2012 Det blir dårlig med framgang på kabinettet i påsken dessverre, har ikke fått aluminiumsplatene enda. Men skal ta å gjøre noen justeringer på rammen. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 11. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2012 Står dessverre fremdels stille her, han som skal ordne platene har det travelt fortiden. Har ferie på to uker så håper at platene er klare til da. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2012 Nye vifter fra Corsair Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 oki, håper de kommer snart, gleder meg til å se Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Skjer det noe for tiden? 1 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 24. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2013 (endret) Ernestus sponser prosjektet - byggingen fortsetter! Etter å ha ventet år og dag på aluminium fra Profila, har jeg endelig funnet en ny leverandør. Ernestus skal levere aluminium og maskinere delene jeg skal bruke i prosjektet. Ernestus produserer skilt, lysreklame, print, bildekor og spesialprodukter av høy kvalitet. De har blant annet produsert skilt til Rema 1000 og Nidar. Ta en titt! http://www.ernestus.no http://www.facebook....sSkiltogReklame Tusen takk for støtten! Endret 25. juni 2013 av Mr.Anki Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 (endret) Åssen fikk du dem til å sponse deg? (Corsair, og alle de andre) Endret 25. juni 2013 av MariusJS Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2013 Forteller bare hva jeg driver med og lurer på om de vil bidra med noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå