onec Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Hadde spilt minecraft et par timer i creative mode, og bygget ganske mye på samme sted. Når jeg gravde en tunnell nedover falt jeg plutselig å døde... Jeg respawna da på et helt nytt sted, og det jeg lurer på er hvordan jeg kommer meg dit jeg var eller om det er en tapt sak å finne tilbake til det stedet. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 (endret) Hadde spilt minecraft et par timer i creative mode, og bygget ganske mye på samme sted. Når jeg gravde en tunnell nedover falt jeg plutselig å døde... Jeg respawna da på et helt nytt sted, og det jeg lurer på er hvordan jeg kommer meg dit jeg var eller om det er en tapt sak å finne tilbake til det stedet. Tror det kan variere fra verden til verden. Noen ganger respawner du nærme der du bygde, andre ganger ikke. Prøv å se litt rundt. Siden du er i creative mode burde ikke det være så vanskelig siden du har flymod. Endret 20. februar 2012 av Al Capone Lenke til kommentar
onec Skrevet 20. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2012 Hadde spilt minecraft et par timer i creative mode, og bygget ganske mye på samme sted. Når jeg gravde en tunnell nedover falt jeg plutselig å døde... Jeg respawna da på et helt nytt sted, og det jeg lurer på er hvordan jeg kommer meg dit jeg var eller om det er en tapt sak å finne tilbake til det stedet. Tror det kan variere fra verden til verden. Noen ganger respawner du nærme der du bygde, andre ganger ikke. Prøv å se litt rundt. Siden du er i creative mode burde ikke det være så vanskelig siden du har flymod. Må man vente helt til det blir dag, eller går det an å skru på lyset/gjør om til dag? Er vanskelig å orientere seg når det er mørkt hele tiden. Hvor stort er egentlig "minecraft-brettet". Vil det være vanskelig å finne tilbake til der jeg bygget? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Hadde spilt minecraft et par timer i creative mode, og bygget ganske mye på samme sted. Når jeg gravde en tunnell nedover falt jeg plutselig å døde... Jeg respawna da på et helt nytt sted, og det jeg lurer på er hvordan jeg kommer meg dit jeg var eller om det er en tapt sak å finne tilbake til det stedet. Tror det kan variere fra verden til verden. Noen ganger respawner du nærme der du bygde, andre ganger ikke. Prøv å se litt rundt. Siden du er i creative mode burde ikke det være så vanskelig siden du har flymod. Må man vente helt til det blir dag, eller går det an å skru på lyset/gjør om til dag? Er vanskelig å orientere seg når det er mørkt hele tiden. Hvor stort er egentlig "minecraft-brettet". Vil det være vanskelig å finne tilbake til der jeg bygget? Hvis du vil skippe natten, sett ut en seng og høyreklikk på den. Minecraft brettet er veldig stort. Lenke til kommentar
onec Skrevet 20. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2012 Hadde spilt minecraft et par timer i creative mode, og bygget ganske mye på samme sted. Når jeg gravde en tunnell nedover falt jeg plutselig å døde... Jeg respawna da på et helt nytt sted, og det jeg lurer på er hvordan jeg kommer meg dit jeg var eller om det er en tapt sak å finne tilbake til det stedet. Tror det kan variere fra verden til verden. Noen ganger respawner du nærme der du bygde, andre ganger ikke. Prøv å se litt rundt. Siden du er i creative mode burde ikke det være så vanskelig siden du har flymod. Må man vente helt til det blir dag, eller går det an å skru på lyset/gjør om til dag? Er vanskelig å orientere seg når det er mørkt hele tiden. Hvor stort er egentlig "minecraft-brettet". Vil det være vanskelig å finne tilbake til der jeg bygget? Hvis du vil skippe natten, sett ut en seng og høyreklikk på den. Minecraft brettet er veldig stort. Fant ut stedet via MCedit. Hvor er det jeg finner denne sengen, ser den ikke i inventory ? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Hvis du er i creative mode er den i inventory. Se godt etter Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 1 Minecraft world = 8 times the surface area of the Earth. The surface area of the earth is 510,072,000 square kilometers. So, 8 * 510,072,000 = 4,080,576,000 (4 Billion Square Kilometers!) De er ganske stor med andre ord Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Jeg døde en gang i Creative-mode, og da respawnet jeg på samme sted jeg spawnet aller første gangen da jeg hadde valgt ny verden. Det senge-trikset var veldig smart foresten... mye lurt jeg ikke vet om Minecraft-virker det som. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå