Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Ekstremt mange slike på ebay og finn, men poster den her alikevell :phttp://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=46640710

Atte HÆ? :eek:

Flappy Bird er et veldig avhengighetsskapende spill som utvikler fjernet fra appstore på eget initiativ. Tanken er vel at man kan ta hva som helst for en iphone med spillet innstallert siden det ikke er mulig å skaffe på normal måte lenger. På ebay så ligger det telefoner med spillet ute til 50000usd. Om noen er idiot nok til å kjøpe vites ikke.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ekstremt mange slike på ebay og finn, men poster den her alikevell :phttp://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=46640710

Flappy Bird er et veldig avhengighetsskapende spill som utvikler fjernet fra appstore på eget initiativ. Tanken er vel at man kan ta hva som helst for en iphone med spillet innstallert siden det ikke er mulig å skaffe på normal måte lenger. På ebay så ligger det telefoner med spillet ute til 50000usd. Om noen er idiot nok til å kjøpe vites ikke.

Aldri sett noe så teit. Om du er så sugen på det spillet så er det jo bare å "Jailbreake" å installere en FlappyBird.pkg fra nettet. Folk er faen meg tette, både de som legger ut noe slikt og de som kjøper det. :p

• Liker 4
Lenke til kommentar

Aldri sett noe så teit. Om du er så sugen på det spillet så er det jo bare å "Jailbreake" å installere en FlappyBird.pkg fra nettet. Folk er faen meg tette, både de som legger ut noe slikt og de som kjøper det. :p

De som legger ut er ikke teite vil jeg si, de utnytter jo idiotene for det de er verdt. Idiotene som kjøper disse mobilene derimot, de burde vært nektet bankkort.

Lenke til kommentar

Hvorfor er det så mange nisser som påstår at PCen de selger er nesten ny, 3 mnd gammel, neste ubruk? Hvorfor i pokker brukte du 40 000 på en maskin du skal selge igjen med en gang? Hvis du er så korka så stoler jeg søren ikke på deg heller...

attachicon.gif45886549.jpg

Folding vett, plutselig endret pande lab parameterene for forskningen og jeg måtte skaffe meg maskiner med 4 cpuer istedet.

Disse koster 135.000 bare for cpuene i en rigg og skulle jeg solgt riggen hadde jeg fått ca 20 maks.

Jeg har sansynligvis bygget og solgt flere pcer en du og familien din med besteforeldre, naboen og barnebarn kommer til å gjøre ut livet.

post-64596-0-08968100-1392379782_thumb.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar

Hvorfor er det så mange nisser som påstår at PCen de selger er nesten ny, 3 mnd gammel, neste ubruk? Hvorfor i pokker brukte du 40 000 på en maskin du skal selge igjen med en gang? Hvis du er så korka så stoler jeg søren ikke på deg heller...

attachicon.gif45886549.jpg

Folding vett, plutselig endret pande lab parameterene for forskningen og jeg måtte skaffe meg maskiner med 4 cpuer istedet.

Disse koster 135.000 bare for cpuene i en rigg og skulle jeg solgt riggen hadde jeg fått ca 20 maks.

Jeg har sansynligvis bygget og solgt flere pcer en du og familien din med besteforeldre, naboen og barnebarn kommer til å gjøre ut livet.

Det er et særtilfelle du beskriver, og er ikke representativt for alle tilfellene som har blitt linket i denne tråden som jeg har sett :) De har uten unntak vært gaming maskiner...

• Liker 3
Lenke til kommentar

SR2 var populær spillmaskin det med 4way-sli og 2x nvidia n200-brikker på HK.

2700K med 16GB minne , hadde 4 av de også , solgt for 20% av kjøpssummen samme halvår.

-30% pga brukt og - 30% pr år gammelt viser å stemme ufattelig bra på hva det er verdt i dataverden.

Det er ikke det samme som hva man kan få for det da mange betaler for å slippe å montere eller pga de ikke vet bedre.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...