SKAÐI Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Nypris vs bruktpris er aldri det samme uansett. Helt utrolig at folk ikke klarer og lære dette... 2 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Det er nok riktig, men det har nok mer med at folk ser på samme butikk som de selv kjøpte kortet fra enn bevisst "lureri". Mtp. at fyren bor i Oslo er det mer enn sannsynlig at denne er kjøpt fra mpx eller komplett via hentebu, og det billigste Titan på komplett koster i skrivende stund 7800 kroner. Forøvrig er den prisen mer seriøs enn å forvente å få et Titan til under 3500 i dagens marked. Det er lowballing på HØYT nivå hvis man sender en slik epost, og vel så stor grad av svindel som det andre her inne mener overprisede salgsannonser er My 2 cents. Mener dog ikke å fornærme vedkommende som skrev det her inne, men likevel. Under halv pris på top range-komponenter hører ikke hjemme noe sted, da er det ens eget bruksområde som ikke passer hardwaren man ønsker. 2 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Enig med Knopflerbruce, noen komponenter kan man sette en pris som er rett og slett "Take it or leave it". Hadde man derimot prøvd seg på en 12K for et Titan da kan man gjerne snakke om luring med mindre det er en utrolig god grunn til det ( feks overklokker sinnssykt bra og kortet har blitt spesielt modifisert ) men igjen så vil det kun være til spesielt interesserte og da er ikke bruktmarkedet / finn riktig plass mener jeg. 1 Lenke til kommentar
Teza Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Kunne nok gitt 6000 for det kortet hvis det kun er 2 mnd og han har kvittering. Men ikke uten å ha testet det et par dager først for evt. feil. Er jo 10 mnd garanti igjen. De som tror alt faller 50% i verdi idet varen forlater butikken, har et problem med å forstå verdisetting. Antar de fleste av disse ikke aksepterer å selge med 50% rabatt selv. 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Man mister jo garantien når man kjøper brukt, jeg har alltid sett på pristap som 30% når forseglingen er brutt og så 30% pr år, det er litt drøyt egentlig, men brukt elektronikk synker i pris som en stein synker i vann... 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Er jo 10 mnd garanti igjen. Reklamasjon, 5 år. Lenke til kommentar
Teza Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Har du kvittering får du reparert på garanti, har i alle fall ikke hatt problemer med det tidligere. 30% prisreduksjon pr. år er det jeg har hatt i verditap på bilstereo gjennom forsikring tidligere, så er enig der. Men ikke enig i 30% reduksjon ved åpning av emballasje, kortet det er snakk om er verd mer enn 4900,- etter utpakking. Selv ville jeg si billigste nypris på nettet - 1000,- på dette kjøpet (makspris). Nå er det dog ikke lenge før det kommer en black edition av dette kortet, hvis jeg har forstått det rett, og da vil det gå ytteligere ned i verdi. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Man mister jo garantien når man kjøper brukt, jeg har alltid sett på pristap som 30% når forseglingen er brutt og så 30% pr år, det er litt drøyt egentlig, men brukt elektronikk synker i pris som en stein synker i vann... Dette er feil dersom du får med kvitteringen. Jeg har reklamert på andres komponenter, og andre har reklamert på mine gamle komponenter. Av og til kan det være litt mer bry, men stort sett går det greit. 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Man mister jo garantien når man kjøper brukt, jeg har alltid sett på pristap som 30% når forseglingen er brutt og så 30% pr år, det er litt drøyt egentlig, men brukt elektronikk synker i pris som en stein synker i vann... Dette er feil dersom du får med kvitteringen. Jeg har reklamert på andres komponenter, og andre har reklamert på mine gamle komponenter. Av og til kan det være litt mer bry, men stort sett går det greit. Enig, men som sagt, så må man ha kvitteringen... Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Man mister jo garantien når man kjøper brukt, jeg har alltid sett på pristap som 30% når forseglingen er brutt og så 30% pr år, det er litt drøyt egentlig, men brukt elektronikk synker i pris som en stein synker i vann... Dette er feil dersom du får med kvitteringen. Jeg har reklamert på andres komponenter, og andre har reklamert på mine gamle komponenter. Av og til kan det være litt mer bry, men stort sett går det greit. Enig, men som sagt, så må man ha kvitteringen... ...og det er ikke ofte jeg kjøper dyre komponenter uten kvittering, spesielt gjelder det skjermkort og hovedkort Rett nok er det en pest og en plage når folk skriver de har kvittering, men ikke sender den ved - enten som pdf eller i papirformat. Lenke til kommentar
walaker Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 KRAFTIG GAMING PC!!!http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=46426964Jeg kjenner jeg får litt vondt av han her 1 Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 KRAFTIG GAMING PC!!! http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=46426964 Jeg kjenner jeg får litt vondt av han her Den har jo Pentium G2030! Den har jo 3000 megahertz med prosessor og TO kjerner! Det er 6000 megahertz det! Ikke rart han trenger vannkjøling for å holde det beistet i sjakk! (max TDP 55W...) Sånne folk skulle hatt behandling med stump gjenstand en viss plass... Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 KRAFTIG GAMING PC!!! http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=46426964 Jeg kjenner jeg får litt vondt av han her Wow, nypris for det der må jo vere under det han selger det for.. Liker at han har skrevet "Mye får pengene Nylig byttet hovedkort og prosessor", da den nye CPUen og HKet har en nyverdi på ca 1250 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Vell, vannkjølingen er det dyreste i den PCen Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Skal ikke kødde med prisen på vannkjøling og lian-li kabinett, INKLUDERT masse støv! 2000 for CPU, HK + RAM, 1500ish for GPU? Ser det er en del harddisker der uten at han sier noe om dem, men det er liten tvil om at det er blodpris for en såpass svak maskin... Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Jeg vet dette ikke passer HELT inn her, men hva burde jeg selge denne skjermen for? 1200? http://www.dustinhome.no/product/5010612097/benq-xl2420t-24-wide-tft-led-120hz-3d-black/ Blir G-sync skjerm til sommeren, og sitter på en oc 1440p. Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=46532679 Er denne kanskje litt dyr? Eller tar jeg feil? Ser heller ikke nybygget ut Lenke til kommentar
memberid-323818 Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 2 gigs of ram faktisk. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 OG hasjmerke på vinduet i kabinettet! Det er jo bare å slå til med en gang! 2 Lenke til kommentar
Magnus L Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Den har til og med 56k modem! http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=46542295 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå