Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow, 1300kr for en laptop med over 9 år gamle komponenter. :rofl:

Skjermkortet har hele 8 pixel- og 6 vertex-shadere. :dribble:

Lenge siden jeg har hørt de uttrykene. (de har nå blitt erstattet av unified shaders/CUDA cores, som altså er begge disse kombinert) PCen min har til sammenligning 6912 slike :ph34r: Bare 500 ganger mer. Og de jobber på over 4 ganger høyere frekvens. Ca 2000 ganger mer teoretisk kraft. (grovt sett såklart)

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Wow, 1300kr for en laptop med over 9 år gamle komponenter. :rofl:

Skjermkortet har hele 8 pixel- og 6 vertex-shadere. :dribble:

Lenge siden jeg har hørt de uttrykene. (de har nå blitt erstattet av unified shaders/CUDA cores, som altså er begge disse kombinert) PCen min har til sammenligning 6912 slike :ph34r: Bare 500 ganger mer. Og de jobber på over 4 ganger høyere frekvens. Ca 2000 ganger mer teoretisk kraft. (grovt sett såklart)

men det eren FERRARRRRIIIII pc :p

selger tror vel " siden det er Ferrrrrrarrrriii pc, så må den holde seg godt i verdi, tross alt gamle ferrarier holder seg godt i pris" :hmm::ph34r::rofl::dribble::green::yes:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Sendte "Lagde en handeliste på komplett.no med akkurat de samme kompontene, skjermen og windows 8 og prisen ble 11000kr. Kan du forklare hva det er som gjør at denne koster 18000, brukt?" til http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=45376013

Og fikk "kan du forklare meg hvor mye postfrakt og tid koster for å bygge denne eller hvorfor du i det hele gidder å bruke tid på å komentere dette?

første mann til den prisen får den men som det står i anonsen din tosk så er prisen diskuterbar ved rask avgjørelse og det er satt på mer nye ting som ikke er oppført" som svar.

Hvis det er satt på nye ting hvorfor nevner han det ikke da? :p Og skal man ta seg 7k for å ha bygd pcen og frakt? Hahaha

• Liker 3
Lenke til kommentar

Sendte "Lagde en handeliste på komplett.no med akkurat de samme kompontene, skjermen og windows 8 og prisen ble 11000kr. Kan du forklare hva det er som gjør at denne koster 18000, brukt?" til http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=45376013
Og fikk "kan du forklare meg hvor mye postfrakt og tid koster for å bygge denne eller hvorfor du i det hele gidder å bruke tid på å komentere dette?
første mann til den prisen får den men som det står i anonsen din tosk så er prisen diskuterbar ved rask avgjørelse og det er satt på mer nye ting som ikke er oppført" som svar.
Hvis det er satt på nye ting hvorfor nevner han det ikke da? :p Og skal man ta seg 7k for å ha bygd pcen og frakt? Hahaha

Sendte også melding, men fikk ikke svar. x)

Lenke til kommentar

Kunne ikke dy meg, så sendte samme melding! enda ikke noe svar xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...