Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gammel venn av meg, det der :p Det er nok ikke estetisk perfekt om han brukte vinkelsliperen i samme stil som på sitt gamle Big Dragon, men ødelagt er å ta i... man får garantert montert en PC inni der uten for store problemer. Og er det tilpasset vannkjøling så har det jo ØKT funksjonsverdi på det området. Diskbrønnene er vel det største problemet her, og det eneste jeg vil si kan trekke verdien under 400 for en som faktisk vurderer å vannkjøle sin maskin.

Lenke til kommentar

Sikkert ikke noe problem å montere noe inni der, men det er jo ikke akkurat den beste jobben som er gjort, også er jo 700/800D gammelt. Skulle jeg i det hele tatt kjøpt noe sånnt hadde jeg ikke betalt så mye mer enn 200kr for å være ærlig. Jeg håper det er hull til en 2x2x120-lignende radiator :confused: Også er det sikkert veldig slitt lakkering på den hvis han lot vinkelsliperen spytte gnister og spon uten noe teip/papir.

Lenke til kommentar

Vel, det er jo bare å komme med bud da, hvis noen av dere er lysten på det? ;)

Skrev ingen plass i annonsa at det ikke var lov å komme med bud eller prisforslag, 400 var bare mitt prisforslag.

Hadde forøvrig ikke tørket støv av det da jeg tok bildene, derfor ser det extra ille ut.

Lenke til kommentar

Vel, det er jo bare å komme med bud da, hvis noen av dere er lysten på det? ;)

Skrev ingen plass i annonsa at det ikke var lov å komme med bud eller prisforslag, 400 var bare mitt prisforslag.

Hadde forøvrig ikke tørket støv av det da jeg tok bildene, derfor ser det extra ille ut.

Så egentlig veldig lite av kabinettet på bildet, men noe jeg ikke liker med fleste annonser er bildene, mange tar bare et raskt bilde ute av fokus, skeivt osv. Også er det jo støv da, nesten ingen fjerner det heller. :p Bilder har i hvertfall veldig mye for meg å si før jeg i det hele tatt klikker inn på en annonse.

http://www.hardware.no/bruktmarked/annonse/33191/

Va tenker folk egentlig på når de legger ut ting til fantasi priser?

Worksations er vel generelt ganske dyrt?

Men ble litt usikker siden linken denne personen viser til heter "Notebookreview"

Endret av VegardBS
Lenke til kommentar

Så egentlig veldig lite av kabinettet på bildet, men noe jeg ikke liker med fleste annonser er bildene, mange tar bare et raskt bilde ute av fokus, skeivt osv. Også er det jo støv da, nesten ingen fjerner det heller. :p Bilder har i hvertfall veldig mye for meg å si før jeg i det hele tatt klikker inn på en annonse.

Worksations er vel generelt ganske dyrt?

Men ble litt usikker siden linken denne personen viser til heter "Notebookreview"

Det er laptop

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...