Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, i overkant, ja. TIpper han kan få 300-350 for den om han finner en som SKAL ha det raskeste til sin gamle maskin.

Da er han nok heldig :) Solgte selv to stk. 6000+ for 25kr hver for en stund siden. Men kanskje jeg skulle lagt meg litt høyere? :p (Jaja, blei jo kvitt dem!)

Lenke til kommentar

Da er han nok heldig :) Solgte selv to stk. 6000+ for 25kr hver for en stund siden. Men kanskje jeg skulle lagt meg litt høyere? :p (Jaja, blei jo kvitt dem!)

Jeg solgte en 5600+ for 150 for en måneds tid siden. :) De raskeste har jo en oppgraderingsverdi, så ser ikke på det som unaturlig at de er verdt noen hakk mer enn resten. Athlon XP 3200+ lå høyt i pris ganske lenge etter at socket A var blitt avlegs kan jeg erindre :p

Lenke til kommentar

Forutsatt at man får med kvittering/fakturakopi og spillene (siden det har blitt kjøpt til SLI er vel sjansen tilstede for det), så er ikke 2000 kroner av på to måneder så helt galt. Meg hadde han ikke fått det av, nå som man får et nytt 780Ti til under den prisen, men hvis man skal ha et Titan...

Lenke til kommentar

Lavmål eller ei, man er i hvert fall ikke alene om å dømme noen etter navnet. For det gjelder vel omtrent samtlige av Norges arbeidsgivere og andre statlige instanser.

Finn er fullt av latterlige annonser nå. Side opp og side ned med 2-4år gamle maskiner til nypris.

Hva er det som feiler folk?

Det er vel Finn i et nøtteskall? :)

Som regel noe høyere kvalitet på bruktmarkedet til hw.no

Endret av Andrull
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men hvor er logikken?? Enhver idiot må da skjønne at elektronikk taper seg i pris jo eldre det blir.

Eller er det kanskje bare vi som har for høye tanker om intelligensen til det norske folk?

det er heller slik at folk vet at elektronikk taper seg i vedi men har lyst å tape minst mulig ved salg :nei:

Lenke til kommentar

Maskiner taper seg lite pga alderen i seg selv, men mer at komponentene blir hengende etter. En 2600k-basert spillmaskin vil selv i dag kunne være verdt en god slant, da den er betydelig bedre enn f.eks. 4670k. Pirk pirk :) Var dog mye rart der, selv om det lå endel fornuftig prisede maskiner blant de overprisede.

Lenke til kommentar

Selv solgte jeg Socket 2011 maskinen min til 13000 på finn, og på tidspunktet (August 2013) var delene verdt nesten det dobbelte i nypris. Ikke så mye morro å selge, men når man skal flytte så må man prioritere :)

Har også kommet over noen (få) maskiner til ganske kuranter priser, men det er stort sett overpriset. Utrolig hva folk forlanger.

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...