Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man får samme pc i dag med skjerm, tastatur, mus og høytaller til ca 7k...

7000?! Du får en bedre pc enn det der til fire-fem lapper. Du kan tilogmed kjøpe en bærbar til 5000 kr som vil yte bedre. Hadde ikke betalt 1000 kr for den engang, det er jo utdatert til tusen

Endret av Audun0505
Lenke til kommentar

Blir det drøyt av meg å legge ut 2* Zotac gtx 670 AMP for 3 lapper? Allerde gjort det, bare lurer på hva dere andre her tenker? (Med unntak av Aerow!)

Tja, min tanke kan du nå få høre :)

Sitter selv og skal kjøpe meg ett skjermkort. Er ikke så veldig opptatt at det skal være det nyeste så jeg kan også handle brukt. Jeg hadde ikke gitt mer enn 1000kr for ett brukt gtx 670 kort. Så det blir for drøyt for meg. Hva andre vil gi er nå litt vanskelig å si.

Lenke til kommentar

Tja, min tanke kan du nå få høre :)

Sitter selv og skal kjøpe meg ett skjermkort. Er ikke så veldig opptatt at det skal være det nyeste så jeg kan også handle brukt. Jeg hadde ikke gitt mer enn 1000kr for ett brukt gtx 670 kort. Så det blir for drøyt for meg. Hva andre vil gi er nå litt vanskelig å si.

Hva skal du skaffe deg da?

Lenke til kommentar

Nå det er snakk om 2. Jeg hadde kjøpt dem for 2,5k hvis jeg hadde trengt. Sett ned prisen til 2 999 utrolig mange som går på den.

Prisen pr. stk går ikke opp hos meg selv om det er 2...

Hva skal du skaffe deg da?

Det er jeg ikke sikker på. Ser hva som dukker opp av gode kjøp både brukt og nytt.

Lenke til kommentar

I alle fall 1000kr over det jeg er ute etter å bruke. Tenkte meg ikke høyere enn 280x i pris :)

Uansett hvor godt tilbud det måtte være på kort som koster mer :p

hehe :) eg vurderte Asus gtx 780ti....meeen nesten 6000 kr var for drøyt for meg :p

får se ann litt, kansje eg går for sli senere :)

Lenke til kommentar

670 AMP-varianten er jo beefet opp en GOD del med både PCB, kjøling og ikke minst en 20+% boost i klokkefrekvens, så 3k er innenfor i min bok. Jeg sliter hvertfall med å se at et ref 670 ikke har markedsverdi på 13-1400 om ikke annet. Selv 760, som er et dårligere kort enn 670, selges for rundt 1900-2000 nytt for de billigste variantene. Da kan ikke 3k for disse være innenfor "luring"-kategorien - for å holde det on topic :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...