Omnithunder Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Ikke noe annet at det er en stol med høy kvalitet og gode innstillingsmuligheter. Prisen er meget god for en slik stol, selv om fargen ikke står høyest på min liste. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Så det var ikke så galt priset som jeg trodde da Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Nei, overhodet ikke. Med armlener og nakkestøtte så kostet denne rundt kr 7000 ny, og du finner dem sjelden på bruktmarkedet under kr 2000. 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=45616843 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Ja... Skal jeg kjøpe rebrandet 7970GHz (280X) helt nytt eller 7950 brukt for samme pris? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 ? Det sier seg vel selv? :-P Men det var kanskje retorisk? Lenke til kommentar
Unlikely Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Synes det er flott at dere varsler om "tilbud" som ikke er så greie, men å planlegge telefonspøk hvor dere tar opp samtalen er å gå for langt mener jeg. Ikke lek internettpoliti, det er det ingen som vinner på. Spesielt ikke når dere går ned på et nivå som hører hjemme på barneskolen. Det bør være nok med en vennlig mail til vedkommede, samt en varsel her inne. 1 Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Det hadde vært gøy om vi fant en overprisa annonse og ga bud over hverandre, og til slutt trekker alle seg Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Synes det er flott at dere varsler om "tilbud" som ikke er så greie, men å planlegge telefonspøk hvor dere tar opp samtalen er å gå for langt mener jeg. Ikke lek internettpoliti, det er det ingen som vinner på. Spesielt ikke når dere går ned på et nivå som hører hjemme på barneskolen. Det bør være nok med en vennlig mail til vedkommede, samt en varsel her inne. Du har misforstått mye. Lenke til kommentar
Unlikely Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Du har misforstått mye. Jepp, brukte feil benevnelse for hva dere driver med. Jeg føler bare at oppfordring til trakkasering er å gå for langt. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Jepp, brukte feil benevnelse for hva dere driver med. Jeg føler bare at oppfordring til trakkasering er å gå for langt. Benevnelsen som er brukt til tråden er luringer på bruktmarkedet. Ved å forsøke å svindle personer går mann glatt under denne kategorien. 5 Lenke til kommentar
Unlikely Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Benevnelsen som er brukt til tråden er luringer på bruktmarkedet. Ved å forsøke å svindle personer går mann glatt under denne kategorien. Jeg klager ikke på trådens opprinnelige formål, men den tendensen som har sneket seg fram på de siste sidene ved å ringe annonsøren midt på natta for å rett og slett "jævles" med vedkommede for å ha postet en annonse med "gal" salgspris ut fra denne trådens meninger. Trådens opprinnelige formål er jeg positiv til, men denne utviklingen med å bekjempe ild med ild er noe jeg oppfordrer til å droppe. Man kan ikke si at svindel ikke er ok, mens man selv trakkaserer de som "svindler".. Det er dobbelmoralsk og helt feil.. Og det er heller ingen konkrete bevis for at disse menneskene faktisk svindler eller rett og slett ikke vet hvordan man priser brukt maskinvare. 3 Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg klager ikke på trådens opprinnelige formål, men den tendensen som har sneket seg fram på de siste sidene ved å ringe annonsøren midt på natta for å rett og slett "jævles" med vedkommede for å ha postet en annonse med "gal" salgspris ut fra denne trådens meninger. Trådens opprinnelige formål er jeg positiv til, men denne utviklingen med å bekjempe ild med ild er noe jeg oppfordrer til å droppe. Man kan ikke si at svindel ikke er ok, mens man selv trakkaserer de som "svindler".. Det er dobbelmoralsk og helt feil.. Og det er heller ingen konkrete bevis for at disse menneskene faktisk svindler eller rett og slett ikke vet hvordan man priser brukt maskinvare. Jeg er enig med deg i at man ikke skal henge ut andre personer. Men når man skal drive butikk så er man nokså avhengig av å se på markedsverdien hos andre leverandører for å kunne konkurrere. Det er umulig å selge med slike priser som er brukt. Og i tillegg er fremtoningen fra vedkommende meget spesiell. Det er nok det de fleste inne på hw.no har reagert på. Til tross for at man sender en "hyggelig" mail for å høre om produktet, er det ingen grunn til er som driver i serviceyrket skal oppføre seg som en dust. Men ja, jeg er enig i at vi kan si at personangrep er ikke greit. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=45666756&editAd=true 1 Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=45666756&editAd=true For ti laken... Nå må man gi seg altså... Hadde kanskje gitt 4. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Litt optimistisk med 2k når du kan få ubrukt 280X med Sapphire kjøler til samme prisen på tilbud (sett det flere ganger på Komplett og MPX). http://www.hardware.no/bruktmarked/annonse/32807 1 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 For ti laken... Nå må man gi seg altså... Hadde kanskje gitt 4.Wow, ja det var skikkelig crap. XD 6870 var ikke noe særlig når det ble lansert en gang, da det viste seg at ytelsen var dårligere enn 5870. Dette fordi AMD bestemte seg for at 800-skjermkortene blir middelklasse og ikke toppkortene lengre. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Annonsen er slettet Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 http://www.hardware.no/bruktmarked/annonse/32815 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Er det bare jeg som veldig sjeldent finner gode tilbud på finn? Er veldig mye overprising, med tanke på hvor fort prisene har synket. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå