xClaymanx Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 (endret) Den må da være eldre enn 1 år pga den støvmengden, eller så er han ellers slurvete med renhold sånn generelt Ville noke ha holdt meg langt borte ifra den maskinen der. La forresten merke til denne karen her.... må være fullstendig sprø. Endret 6. desember 2013 av xClaymanx Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Den må da være eldre enn 1 år pga den støvmengden, eller så er han ellers slurvete med renhold sånn generelt Ville noke ha holdt meg langt borte ifra den maskinen der. La forresten merke til denne karen her.... må være fullstendig sprø. essa! han er bare veldig glad i å ha pcer you got to stack em up Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 5LITER med støv medfølger gratis! Hehe, skulel tro man kunne klare å ta seg tid til å rense PCen før man tar bilder, slik at folk får lyst å kjøpe. Men kanskje like greit, når du krever så mye for en SKJIT-maskin. Huff, lillebroren min har den skjermen, og det må være noe av det verste jeg har vært borti. Og med en ynkelig 60 GB SSD og Intel Pentium CPU så er deti kek akkurat verdt særlig mye. Hvis du lurer noe mer ang. PCen, så kontakter du meg via e-post. Jeg lover å svare raskt. Jeg stiller strenge krav til Pris, siden jeg har brukt 8000kr på PC. Men har han brukt 8000kr på DEN PCen? i fjor...Skeptisk. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 essa! han er bare veldig glad i å ha pcer you got to stack em up Hmm, synes det var litt mye for 73 (som jeg kom til, ikke 120 som han skal ha det til) PCer som heeelt sikkert er tjuvgods. Er ganske straffbart å handle fra en slik kar, som nesten åpenbart ikke har kjøpt de selv. (man kan risikere fengelsstraff og kraftige bøter) For all del, det KAN jo teoretisk være lovlig, men jeg går ikke ut fra at det er så alt for sannsynlig. 1 Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Hehe, skulel tro man kunne klare å ta seg tid til å rense PCen før man tar bilder, slik at folk får lyst å kjøpe. Men kanskje like greit, når du krever så mye for en SKJIT-maskin. Huff, lillebroren min har den skjermen, og det må være noe av det verste jeg har vært borti. Og med en ynkelig 60 GB SSD og Intel Pentium CPU så er deti kek akkurat verdt særlig mye. Men har han brukt 8000kr på DEN PCen? i fjor...Skeptisk. Ny pris på tilsvarende oppsett er ca kr 7000 pr i dag, så at han har brukt kr 8000 på den er ikke usannsynlig. Det er greit at du mener skjermen er dårlig, men skjerm, mus, tastatur og operativsystem koster penger uansett kvalitet. 1 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Hmm, synes det var litt mye for 73 (som jeg kom til, ikke 120 som han skal ha det til) PCer som heeelt sikkert er tjuvgods. Er ganske straffbart å handle fra en slik kar, som nesten åpenbart ikke har kjøpt de selv. (man kan risikere fengelsstraff og kraftige bøter) For all del, det KAN jo teoretisk være lovlig, men jeg går ikke ut fra at det er så alt for sannsynlig. Må jo ivertfall være maskiner som har komt i retur som fungere som folk ikke har hentet. Kan ikke forstå hvor folk ellers skulle ha klart å samlet opp så mye, eller så er det maskiner som han har funnet på dynga og "reparert" Men 150k, dvs 2k pr maskin. Åneidu.... Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 (endret) Ny pris på tilsvarende oppsett er ca kr 7000 pr i dag, så at han har brukt kr 8000 på den er ikke usannsynlig. Det er greit at du mener skjermen er dårlig, men skjerm, mus, tastatur og operativsystem koster penger uansett kvalitet. Det var selvsagt ikke relevant at jeg synes skjermen var dårlig (men den er ikke særlig dyr akkurat, og kostet under 900kr tidlig 2013). Og jeg sier ikke at han IKKE har brukt 8000kr på PCen. Var bare noe skeptisk til det. Jeg slo inn alle komponentene inn i prisguiden og der kostet alle komponentene (inkluder OS) ca 5300kr. Har da selvsagt tatt høyde for at flere har gått ut av produksjon, som da oftest fører til en ekstrem prisstigning, så har i slike tilfeller sjekket hva den kostet før når den var på et normalt nivå. Greit nok, i realiteten blir det bittelitt høyere pga frakt fra flere forskjellige nettbutikker og forskjellig pris. Men har han brukt 8000kr på PCen, og den er bare 1 år gammel, ja da har han gjort et rimelig dårlig kjøp. Endret 6. desember 2013 av Andrull 1 Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Det var selvsagt ikke relevant at jeg synes skjermen var dårlig (men den er ikke særlig dyr akkurat). Og jeg sier ikke at han IKKE har brukt 8000kr på PCen. Var bare noe skeptisk til det. Jeg slo inn alle komponentene inn i prisguiden og der kostet alle komponentene (inkluder OS) ca 5000kr Har da selvsagt tatt høyde for at flere har gått ut av produksjon, som da oftest fører til en ekstrem prisstigning, så har i slike tilfeller sjekket hva den kostet før når den var på et normalt nivå. Greit nok, i realiteten blir det bittelitt høyere pga frakt fra flere forskjellige nettbutikker og forskjellig pris. Men har han brukt 8000kr på PCen, og den er bare 1 år gammel, ja da har han gjort en rimelig dårlig kjøp. Satt han den ikke sammen av skrap da? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 (endret) Tror heller han har fått delene fra diverse skrapmaskiner, så i realiteten tro jeg ikke han har brukt mer en kanskje en tusenlapp. + kanskje kabinett for at det skal se estetisk korrekt. Men ordene "satt sammen av skrap" og har brukt 8000kr passer så absolutt ikke sammen. Endret 6. desember 2013 av xClaymanx Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Men ordene "satt sammen av skrap" og har brukt 8000kr passer så absolutt ikke sammen. Jo, litt som Beats Solo koster 1500kr, men fortsatt er elendig. 2 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Satt han den ikke sammen av skrap da? Jo, og når en selger sier noe realistisk og negativt, og noe overveldende positivt og urealistisk, ja da velger jeg ikke sjokkerende å tro at det første han sier er riktig. Dog ser jeg ikke hvorfor man betaler 20 kr for å få vise frem skrapet sitt på Finn. Ja det er vel klart at ingen kjøper nedstøvet og dårlig skrap til over 5000kr i dag? Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Jo, og når en selger sier noe realistisk og negativt, og noe overveldende positivt og urealistisk, ja da velger jeg ikke sjokkerende å tro at det første han sier er riktig. Dog ser jeg ikke hvorfor man betaler 20 kr for å få vise frem skrapet sitt på Finn. Ja det er vel klart at ingen kjøper nedstøvet og dårlig skrap til over 5000kr i dag? Dumme "wannabegamer" tenåringer. Ordet "Gamer-PC" og Ledlys = Sant. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Forøvrig lurer jeg på om noen noen gang har kjøpt en brukt gamer-pc på finn? uansett hvor god eller bedriten hardware det er i dem så kan de jo "dra alt av spill i dag på maks!"... 1 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Ja, og noen ganger skriver de at dem selger maskinen fordi de skal oppgradere eller kjøpe noe bedre. Men fortsatt så er visst maskinen de selger mye mer kraft enn man kommer til å trenge... (til tross for at det bare er skjit, og knapt klarer å starte nyere spill) Så det er nok ikke bare fordi de er dumme, men også fordi en del ikke har helt rent mel i posen. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 (endret) Skulle jeg solgt maskinen min i dag så hadde jeg vel sikkert skrevet noe som: "Grei PC selges. Passer bra til spilling. 50 000kr" Endret 6. desember 2013 av Andrull 1 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Skulle jeg solgt maskinen min i dag så hadde jeg vel sikkert skrevet noe som: "Grei PC selges. Passer bra til spilling. 50 000kr" Sleng på noen dioder og pulserende led stips, helst politilys/sirene på toppen så har du garantert solgt den før du har fått lagt den ut 2 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Skulle jeg solgt maskinen min i dag så hadde jeg vel sikkert skrevet noe som: "Grei PC selges. Passer bra til spilling. 50 000kr" "Byr 5.000 for den maskina di, den er jo brukt og utslitt" Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Jeg byr 500 000,- dersom do sende til Nigeria, i er the prins over der Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 (endret) Skulle jeg solgt maskinen min i dag så hadde jeg vel sikkert skrevet noe som: "Grei PC selges. Passer bra til spilling. 50 000kr" Kan du ikke prøve? Legg ut på hw bruktmarked elns. Bare list opp komponenter og sleng med noen bilder i dårlig lys "i7 5 GHz, 4x gtx cfx skjermkort, 5000000 MB lagringsplass" Endret 6. desember 2013 av Slettet-jDflNq Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Og jeg sier ikke at han IKKE har brukt 8000kr på PCen. Var bare noe skeptisk til det. Jeg slo inn alle komponentene inn i prisguiden og der kostet alle komponentene (inkluder OS) ca 5300kr. Har da selvsagt Her er komponenter av tilsvarende ytelse/kvalitet fra Dustin home: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå