Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Så mye at du vurderer å kjøpe til oppgitt pris i annonsen, eller var det litt å ta i kanskje? Så mye at jeg sender han et bud på 2k? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Får ikke håpe han subwoofer karen har "ansvaret" for noe annet enn sin egen "butikk". Dette er jo direkte tilbakestående 4 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 En kar på Finn som selger 2 stykk SVS SB12-NSD subber for 4500 per stykk http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=45061350&searchQuery=svs Det festlige er at Lsound selger den samme subben til 4000 per stykk ny http://www.lsound.no/outlet/svs-sb12-nsd-black-charcoal.html Ikke er han spesielt vennlig hvis man tar kontakt med ham heller, lurer på hvor mye han får solgt på den måten... Der var annonsen slettet! Lenke til kommentar
Magnus L Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Dette var vel litt veeel optimistisk: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=45530438&searchQuery= Verdien for pcen og brettet er vel i toppen 5000... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 En brukt 1. gen Nexus 7 får du fort til 1k og hw er gammel. Verdien er vel på max 4k. 2 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=44754820&searchQuery=svs Sendte han mail! Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Sendte han mail! Hva sendte du? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Hva jeg sendte: Heisann! Satt å så på subber, og la merke til at du selger disse for mer enn nypris, er det noen grunn til dette? De er brukt? Hva han svarte: er to nokså forskjellige subber er jo 50watt mer i denne forsterkeren og enda fler rom instillinger/lydinnstilinger er mer en high end sub de lagde. den nye er jo mer en økonmi sub de har lagd for at allmenheten skal få noe brukbart til en billig penge:) mvh lars Har ikke sendt noe etter det, men mener fortsatt prisen er for høy! Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Hva jeg sendte: Hva han svarte: Har ikke sendt noe etter det, men mener fortsatt prisen er for høy! Hahah, konge: ser helt ny ut, ingen riper eller tegn til og være brukt. følger med kviterring har 2stk (2stk 8000kr) om ønskelig begge ser helt like ut, kan godt velge den du vil vis du ser forskjell på de;) følger med kvittering og boks. dette er jo den gamle versjonen av svs sb12 og den har jo større forsterker og mer utganger/inst noe som ikke er feil mvh lars Det er jo ikke bra.. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Hva jeg sendte: Hva han svarte: Har ikke sendt noe etter det, men mener fortsatt prisen er for høy! Hahah, konge: ser helt ny ut, ingen riper eller tegn til og være brukt. følger med kviterring har 2stk (2stk 8000kr) om ønskelig begge ser helt like ut, kan godt velge den du vil vis du ser forskjell på de;) følger med kvittering og boks. dette er jo den gamle versjonen av svs sb12 og den har jo større forsterker og mer utganger/inst noe som ikke er feil mvh lars Det er jo ikke bra.. Pass på her, det er ikke samme personen det snakkes om. Personen tidligere i tråden bodde på Stord og solgte to stykk av den nye versjonen. Denne auksjonen er nå fjernet. Ikke plag feil mann! Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Neida, er bare enda en tulling, som selger for nypris+ Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Pass på her, det er ikke samme personen det snakkes om. Personen tidligere i tråden bodde på Stord og solgte to stykk av den nye versjonen. Denne auksjonen er nå fjernet. Ikke plag feil mann! Jeg og Marius snakker jo om samme mann? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Jeg og Marius snakker jo om samme mann? Ja, det var to stykker som postet nesten identiske annonser, og begge havnet her (Vi snakket om samme, men han snakket om en annen) Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Ja, det var to stykker som postet nesten identiske annonser, og begge havnet her (Vi snakket om samme, men han snakket om en annen) Joda, jeg forsto det, men begge er idioter. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Det kan vi vel alle være enige om Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Det kan vi vel alle være enige om Marious- the defender of JUSTICE PRICE on FINN.NO ;D Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Marious- the defender of JUSTICE PRICE on FINN.NO ;D Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 (endret) http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=45358378 Denne pcen er bygd av skrap, haha. Jeg tokk kopi av teksta i tilfelle han endrer den.. BeskrivelseJeg skal selge min Gamer PC, som jeg selv har bygd fra skrap.PC-en har jeg brukt i 1 år, men siden jeg ikke får brukt den så mye pga. skole og jobb, har jeg vurdert å selge den som den er og kjøpe en bærebar.Jeg har vært veldig fornøyd med PCen, dens ytelse og grafikk. Kjørt Battlefield, COD og Assassin's Creed på MED-HIGH SETTINGS. Dvs. at denne PC-en kan kjøre de feteste spillene med høy grafikk.Det eneste problemet med PC-en er at når du skal bruke høytalere/headset så må du plugge det i baksiden av Dataen, Frontpanelet funker, men får ikke lyd på en av sidene, ellers er den i orden og lager ikke mye lyd, som forventet.* PC-en blir formatert med Windows 7 PREMIUM.** Du må selv ta hensyn til å skaffe deg AntiVirus program, osv.Innhold:Skjerm: SAMSUNG SYNCMASTER S22B350H "21,5"Tastatur: MICROSOFT SIDEWINDER X4Mus: RAZER NAGA 2012 EDTSystem-innhold:Skjermkort: SAPPHIRE RADEON HD7750 ULTIMATE 2GBProsessor: INTEL PENTIUM DUAL CORE S-1155Minne (RAM): 4GB 1600MHZ DDR3Harddisk 1 (OS): 60GB SSDHarddisk 2: 1TB InternControl Panel > System & Security > System CheckRating: 6.8Processor: Intel Pentium CPU G860 @ 3.00GHzInstalled RAM: 4GBSystem type: 64-bit OSHvis du lurer noe mer ang. PCen, så kontakter du meg via e-post. Jeg lover å svare raskt. Jeg stiller strenge krav til Pris, siden jeg har brukt 8000kr på PC.Men kom gjerne med bud, så vil jeg vurdere det,Tilstand: BruktMerke: Annet Endret 6. desember 2013 av chri-ot Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=45358378 Denne pcen er bygd av skrap, haha. Jeg tokk kopi av teksta i tilfelle han endrer den.. Beskrivelse Jeg skal selge min Gamer PC, som jeg selv har bygd fra skrap.PC-en har jeg brukt i 1 år, men siden jeg ikke får brukt den så mye pga. skole og jobb, har jeg vurdert å selge den som den er og kjøpe en bærebar. Jeg har vært veldig fornøyd med PCen, dens ytelse og grafikk. Kjørt Battlefield, COD og Assassin's Creed på MED-HIGH SETTINGS. Dvs. at denne PC-en kan kjøre de feteste spillene med høy grafikk. Det eneste problemet med PC-en er at når du skal bruke høytalere/headset så må du plugge det i baksiden av Dataen, Frontpanelet funker, men får ikke lyd på en av sidene, ellers er den i orden og lager ikke mye lyd, som forventet. * PC-en blir formatert med Windows 7 PREMIUM. ** Du må selv ta hensyn til å skaffe deg AntiVirus program, osv. Innhold: Skjerm: SAMSUNG SYNCMASTER S22B350H "21,5" Tastatur: MICROSOFT SIDEWINDER X4 Mus: RAZER NAGA 2012 EDT System-innhold: Skjermkort: SAPPHIRE RADEON HD7750 ULTIMATE 2GB Prosessor: INTEL PENTIUM DUAL CORE S-1155 Minne (RAM): 4GB 1600MHZ DDR3 Harddisk 1 (OS): 60GB SSD Harddisk 2: 1TB Intern Control Panel > System & Security > System Check Rating: 6.8 Processor: Intel Pentium CPU G860 @ 3.00GHz Installed RAM: 4GB System type: 64-bit OS Hvis du lurer noe mer ang. PCen, så kontakter du meg via e-post. Jeg lover å svare raskt. Jeg stiller strenge krav til Pris, siden jeg har brukt 8000kr på PC. Men kom gjerne med bud, så vil jeg vurdere det,Tilstand: Brukt Merke: Annet 5LITER med støv medfølger gratis! Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Støvete og rotete.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå