TheGaame Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Urk, måtte sende avgårde en mail i hans rettning jeg og.. Oppblåst pris på to gamle referanse kort.. Gjorde nesten vondt og lese! Tror jeg strakk meg med og legge inn bud på 1500-2000,- nå har han redusert prisen ned til 1800 per stk ;D hehe Lenke til kommentar
Nif Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 nå har han redusert prisen ned til 1800 per stk ;D hehe Jepp... satt dog prisen ned 200kr, var kanskje litt optimistisk, ja. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Sendte bud om 1750 for begge.. Lenke til kommentar
Nif Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Sendte bud om 1750 for begge.. Huffda, etter litt frem og tilbake via mail med han så ga jeg opp håpet. Nyttet ikke og fortelle at det var 3år gamle første release referanse kort han forventet at magisk ikke hadde synket i pris over årene, de har jo tross alt god ytelse..! Brukte pc deler har jo verre pris nedgang iløpet av tiden en ny bil har. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Moderatormelding Off-topic poster om bruktkjøp til rundt 3000 har blitt splittet ut hit 1 Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Brukt G500 til 200,-.... http://www.hardware.no/bruktmarked/annonse/32671 Hvem kjøper en brukt mus... Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Hvem kjøper en brukt mus... 1 Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Brukt G500 til 200,-.... http://www.hardware.no/bruktmarked/annonse/32671 Hvem kjøper en brukt mus... Deilig og GODT med bakterier. Vil du bli SYYYYYYK i juletiden. Velbekomme! Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=45550734 GTX 590 til 4000kr stk.. Endret 4. desember 2013 av FiveInline Lenke til kommentar
dbass Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=45550734 GTX 590 til 4000kr stk.. Nesten så jeg burde prøvd å legge ut mitt HD6990 og heller kjøre på mitt 6970 reservekort hehe! Lenke til kommentar
Sitoy Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Han har vel også klart å finne den eneste linken som sier at gtx 590 slår gtx 780, hvor det står at det ikke engang er fakta: "Please note that the above 'benchmarks' are all just theoretical". Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) Deilig og GODT med bakterier. Vil du bli SYYYYYYK i juletiden. Velbekomme! hehe, men det er vel derfor man har immunforsvar? Kan ikke se hvorfor man ikke skulle kunne kjøpe en mus. På jobb, skole etc.. så er musene/tastaturene aldri vasket og med tanke på hvor ofte disse blir brukt så skulle alt og alle vært syke for lengst. Jeg har nå "aldri" blitt syk av dem heller. ^^ Og så er det ikke verre enn å desinfeksere eller bare vaske dem. Ja, i disse dager så trenger jeg vel bare ta på musa, så er den desinfisiert. ^^ Endret 5. desember 2013 av Andrull 1 Lenke til kommentar
otl Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=45550734 GTX 590 til 4000kr stk.. Kunne ikke dy meg og sendte denne mailen: Hei! Kunne gjerne tenkt meg å kjøpe skjermkortet hvis det ikke er solgt ennå. Ser at kortet fortsatt har ytelsen som jeg trenger og anser verdien på dette som ganske høy den dag i dag. Ta gjerne kontakt Blir vel helt i ekstase gutten tenker jeg når han leser denne. Det har nå passe ytelse og bruks-verdien er jo ikke så ille. Må nå by på det i alle fall, og se hvordan han tar budet Trenger virkelig ett skjermkort med hdmi for å få bildet fra en PC her over til TV'en Endret 5. desember 2013 av otl Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 En kar på Finn som selger 2 stykk SVS SB12-NSD subber for 4500 per stykk http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=45061350&searchQuery=svs Det festlige er at Lsound selger den samme subben til 4000 per stykk ny http://www.lsound.no/outlet/svs-sb12-nsd-black-charcoal.html Ikke er han spesielt vennlig hvis man tar kontakt med ham heller, lurer på hvor mye han får solgt på den måten... 1 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Han hørtes ut som en idiot ja. Kan det være han mener 4500kr for begge to? XD Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Han hørtes ut som en idiot ja. Kan det være han mener 4500kr for begge to? XD "Prisen er pr. stk. inkl porto." Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) Han hørtes ut som en idiot ja. Kan det være han mener 4500kr for begge to? XD Her er komplett SMS historikk så langt: Meg: Hei, sitter og ser på subwoofer på finn og kom over dine svs 12". Ser at de ligger ute for 4500, det er for begge to sant? Ser at Lsound selger dem nye for 4000 så det høres jo ut som en grei pris. Mvh Han: Det er pr stk les teksten Meg: Det eneste som står er at du har to like og at du kan sende for 250 per stykk, det står ingen steder spesifikt at det er 4500 per stykk. Det er forøvrig en helt urimelig pris når nyprisen ligger lavere, så du burde ikke være overrasket om folk misforstår. Han: Driver butikk her og slutt og referer til en annen norsk nettbutikk for sammenligning takk. "Prisen er pr. stk. inkl porto." Han har oppdatert annonsen OG han har satt opp prisen med 250 kr til Endret 5. desember 2013 av UriasX 1 Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Her er komplett SMS historikk så langt: Meg: Hei, sitter og ser på subwoofer på finn og kom over dine svs 12". Ser at de ligger ute for 4500, det er for begge to sant? Ser at Lsound selger dem nye for 4000 så det høres jo ut som en grei pris. Mvh Han: Det er pr stk les teksten Meg: Det eneste som står er at du har to like og at du kan sende for 250 per stykk, det står ingen steder spesifikt at det er 4500 per stykk. Det er forøvrig en helt urimelig pris når nyprisen ligger lavere, så du burde ikke være overrasket om folk misforstår. Han: Driver butikk her og slutt og referer til en annen norsk nettbutikk for sammenligning takk. Han har oppdatert annonsen OG han har satt opp prisen med 250 kr til hehe- nå er prisen 5000 per stk Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Her er komplett SMS historikk så langt: Meg: Hei, sitter og ser på subwoofer på finn og kom over dine svs 12". Ser at de ligger ute for 4500, det er for begge to sant? Ser at Lsound selger dem nye for 4000 så det høres jo ut som en grei pris. Mvh Han: Det er pr stk les teksten Meg: Det eneste som står er at du har to like og at du kan sende for 250 per stykk, det står ingen steder spesifikt at det er 4500 per stykk. Det er forøvrig en helt urimelig pris når nyprisen ligger lavere, så du burde ikke være overrasket om folk misforstår. Han: Driver butikk her og slutt og referer til en annen norsk nettbutikk for sammenligning takk. Han har oppdatert annonsen OG han har satt opp prisen med 250 kr til For en kuk. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) Haha, lykke til med den butikken. Når du har hårreisende service og svært arrogant holdning, selger ting til langt over ny-pris, og du sliter sterkt med norskkunnskapene, ja så tror jeg ikke det blir så bra butikk gitt. ^^ Ikke akkurat en kjempekombo. Endret 5. desember 2013 av Andrull 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå