Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sendte bud om 1750 for begge.. :D

Huffda, etter litt frem og tilbake via mail med han så ga jeg opp håpet.

Nyttet ikke og fortelle at det var 3år gamle første release referanse kort han forventet at magisk ikke hadde synket i pris over årene, de har jo tross alt god ytelse..!

Brukte pc deler har jo verre pris nedgang iløpet av tiden en ny bil har.

Lenke til kommentar

Deilig og GODT med bakterier. Vil du bli SYYYYYYK i juletiden. Velbekomme! :sick:

hehe, men det er vel derfor man har immunforsvar? ;) Kan ikke se hvorfor man ikke skulle kunne kjøpe en mus. På jobb, skole etc.. så er musene/tastaturene aldri vasket og med tanke på hvor ofte disse blir brukt så skulle alt og alle vært syke for lengst. Jeg har nå "aldri" blitt syk av dem heller. ^^

Og så er det ikke verre enn å desinfeksere eller bare vaske dem.

Ja, i disse dager så trenger jeg vel bare ta på musa, så er den desinfisiert. ^^

Endret av Andrull
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kunne ikke dy meg og sendte denne mailen:

Hei!
Kunne gjerne tenkt meg å kjøpe skjermkortet hvis det ikke er solgt ennå. Ser at kortet fortsatt har ytelsen som jeg trenger og anser verdien på dette som ganske høy den dag i dag.
Ta gjerne kontakt
Blir vel helt i ekstase gutten tenker jeg når han leser denne. Det har nå passe ytelse og bruks-verdien er jo ikke så ille. Må nå by på det i alle fall, og se hvordan han tar budet :)
Trenger virkelig ett skjermkort med hdmi for å få bildet fra en PC her over til TV'en
Endret av otl
Lenke til kommentar

En kar på Finn som selger 2 stykk SVS SB12-NSD subber for 4500 per stykk

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=45061350&searchQuery=svs

Det festlige er at Lsound selger den samme subben til 4000 per stykk ny

http://www.lsound.no/outlet/svs-sb12-nsd-black-charcoal.html

Ikke er han spesielt vennlig hvis man tar kontakt med ham heller, lurer på hvor mye han får solgt på den måten...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Han hørtes ut som en idiot ja. Kan det være han mener 4500kr for begge to? XD

Her er komplett SMS historikk så langt:

Meg:

Hei, sitter og ser på subwoofer på finn og kom over dine svs 12". Ser at de ligger ute for 4500, det er for begge to sant? Ser at Lsound selger dem nye for 4000 så det høres jo ut som en grei pris.

Mvh

Han:

Det er pr stk les teksten

Meg:

Det eneste som står er at du har to like og at du kan sende for 250 per stykk, det står ingen steder spesifikt at det er 4500 per stykk. Det er forøvrig en helt urimelig pris når nyprisen ligger lavere, så du burde ikke være overrasket om folk misforstår.

Han:

Driver butikk her og slutt og referer til en annen norsk nettbutikk for sammenligning takk.

:p

"Prisen er pr. stk. inkl porto." :)

Han har oppdatert annonsen ;) OG han har satt opp prisen med 250 kr til :eek:

Endret av UriasX
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Meg:

Hei, sitter og ser på subwoofer på finn og kom over dine svs 12". Ser at de ligger ute for 4500, det er for begge to sant? Ser at Lsound selger dem nye for 4000 så det høres jo ut som en grei pris.

Mvh

Han:

Meg:

Det eneste som står er at du har to like og at du kan sende for 250 per stykk, det står ingen steder spesifikt at det er 4500 per stykk. Det er forøvrig en helt urimelig pris når nyprisen ligger lavere, så du burde ikke være overrasket om folk misforstår.

Han:

Driver butikk her og slutt og referer til en annen norsk nettbutikk for sammenligning takk.

hehe- nå er prisen 5000 per stk :p:w00t::rofl:

Lenke til kommentar

Meg:

Mvh

Han:

Meg:

Han:

For en kuk.

Lenke til kommentar

Haha, lykke til med den butikken. :p

Når du har hårreisende service og svært arrogant holdning, selger ting til langt over ny-pris, og du sliter sterkt med norskkunnskapene, ja så tror jeg ikke det blir så bra butikk gitt. ^^ Ikke akkurat en kjempekombo.

Endret av Andrull
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...