Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-jDflNq

Bare slenger dette ut her da jeg skal prøve å unngå å havne i tråden, hva tror dere jeg kan få for disse delene mtp at det er julehandel nå?

i3 2100

Asus P8P67 LE
Corsair CX 430M
WD Blue 500 GB
Cooler Master N500
1x8 GB RAM
Gigabyte GTX 560
Endret av Slettet-jDflNq
Lenke til kommentar

Sendte mail, og fikk dette til svar:

"eg fokuserer på de som ønsker seg ytelsen, men mangler noen hundrelapper, Om de er 2 år gamle eller kjøpt ny i butikken idag har ingenting å si, så lenge de drar like godt som de du kan få kjøpt i butikken.

Disse er noen eg vil selge, men de er fortsatt i bruk og utbytteren er ikkje kjøpt så er ingen hast for meg egentlig."

Jasså, da er PCen og delene jeg har liggende verdt mer enn nypris dengang, siden flere av tingene har gått opp i pris...

Lenke til kommentar

Sendte mail, og fikk dette til svar:

"eg fokuserer på de som ønsker seg ytelsen, men mangler noen hundrelapper, Om de er 2 år gamle eller kjøpt ny i butikken idag har ingenting å si, så lenge de drar like godt som de du kan få kjøpt i butikken.

Disse er noen eg vil selge, men de er fortsatt i bruk og utbytteren er ikkje kjøpt så er ingen hast for meg egentlig."

Jasså, da er PCen og delene jeg har liggende verdt mer enn nypris dengang, siden flere av tingene har gått opp i pris...

Urk, måtte sende avgårde en mail i hans rettning jeg og.. Oppblåst pris på to gamle referanse kort.. Gjorde nesten vondt og lese!

Tror jeg strakk meg med og legge inn bud på 1500-2000,- :p

Endret av Nif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...