N o r e n g Skrevet 1. august 2022 Del Skrevet 1. august 2022 knopflerbruce skrev (1 time siden): Prisen er nå en ting, men lego som delbetaling? https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=257328866&showContactInfo=true Lurer på hvor mange som har 85 kg Lego 1 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 2. august 2022 Del Skrevet 2. august 2022 N o r e n g skrev (16 timer siden): Lurer på hvor mange som har 85 kg Lego Du hadde blitt overasket Bare UCS Millenium Falcon 75192 veier jo ca 13 kg, jeg har 2 stk. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 2. august 2022 Del Skrevet 2. august 2022 (endret) N o r e n g skrev (23 timer siden): Lurer på hvor mange som har 85 kg Lego He, he.. Slike skjermkort og data annonser skiller seg ut negativt for meg. Da mener jeg ikke det med LEGO. Ingen navn på selger. Ikke verifisert av Finn. Ingen omdømme fra før. Ingen ekte bilder og langt unødvendig foredrag av tekst. Endret 2. august 2022 av plankeby Lenke til kommentar
HansErlingV Skrevet 6. august 2022 Del Skrevet 6. august 2022 Er det slik at finn.no lar brukere fare med dusinvis falske anmeldelser og beskrive komp. som harddisk cpu o.l (som ny) som er årevis gamle typ 2600k m.m ? Ser denne brukeren selger pcer med svært forlokkende tekst som åpenbart virker til for å lure uvitende og barn ? Og alt i et flott rgb kabinett... Slikt som dette irritererer meg ganske mye med lureri av barn og de som ikke kan pc https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=265507716 1 Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 6. august 2022 Del Skrevet 6. august 2022 HansErlingV skrev (4 timer siden): Er det slik at finn.no lar brukere fare med dusinvis falske anmeldelser og beskrive komp. som harddisk cpu o.l (som ny) som er årevis gamle typ 2600k m.m ? Ser denne brukeren selger pcer med svært forlokkende tekst som åpenbart virker til for å lure uvitende og barn ? Og alt i et flott rgb kabinett... Slikt som dette irritererer meg ganske mye med lureri av barn og de som ikke kan pc https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=265507716 Finn kan ikke kvalitetssikre noen annonser. Det som stoppes er det som er ulovlig å selge i Norge. Å lyve i vei med løgn og fanteri er fritt fram. En trenger jo ikke å verifisere seg hos Finn heller. Har prøvd å rapportere ulike annonser skjer ikke noe. Tråden her med mest fokus på data, viser jo den svært kyniske siden hos noen selgere. 1 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 9. august 2022 Del Skrevet 9. august 2022 Synes dette var litt av en luring. Tror han har misforstått hva en Sleeper pc er https://www.facebook.com/marketplace/item/1221232092010274/ Lenke til kommentar
Populært innlegg Styrmann Smisk Skrevet 23. august 2022 Populært innlegg Del Skrevet 23. august 2022 (endret) Hadde en morsom prat med en mindre serviceinnstilt selger på FINN.no i kveld. Av hensyn til selger så legger jeg ikke ved link til FINN-annonse. Dette gjelder altså et kjørelys til bil. Jeg tok kontakt med selger i dag da jeg var genuint interessert i å kjøpe. Varen har så vidt jeg vet MINIMUM vært til salgs i 80 dager. Endret 23. august 2022 av Sydvest 11 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 4. september 2022 Del Skrevet 4. september 2022 Har et 2080ti for salg. Fant en kar som vil bytte det mot et 2080 Super uten mellomlegg... Vet ikke om jeg skal bli sint fordi man regelrett prøver svindle folk (han VET det er en dårlig deal for meg), eller om jeg bare skal le av det. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 5. september 2022 Del Skrevet 5. september 2022 Jeg har endel veldig gamle komponenter jeg vil kvitte meg med, som skjermkort hovekort, minnebrikke og CPU. Spm er om det noen vits i å prøve å gi det bort eller skal jeg kaste det? Skjermkort som jeg vil bli kvitt er: 2 stk HD7970 med EK vannblokk, 1 stk HD6970 Asus Crosshair VI Hero hovekort med prossesor og minnebrikker Div DDR4 minne 2 sett av 4x4 GB og ett sett DDR3 3x2 GB Kast eller gi bort? Rydder i masse gammelt utstyr så det er mye mer, også vannkjølingsutstyr. Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 5. september 2022 Del Skrevet 5. september 2022 Mydog skrev (52 minutter siden): Rydder i masse gammelt utstyr så det er mye mer, også vannkjølingsutstyr. Det åpenbare er å gi bort. Jeg hadde tenkt å kaste noe utstyr fra 2008ish, men la det ut gratis på finn. Kom noen å bydde meg 500 om jeg kunne pakke det inn å sende det. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 5. september 2022 Del Skrevet 5. september 2022 Sjørøver skrev (9 minutter siden): Det åpenbare er å gi bort. Jeg hadde tenkt å kaste noe utstyr fra 2008ish, men la det ut gratis på finn. Kom noen å bydde meg 500 om jeg kunne pakke det inn å sende det. Skjermkortene er vel fra 2010 og 2011 mens HK er noe nyere. Har fortsatt 8-9 store flytteesker med PC- og kjøleutstyr + 5 kabinett som må ryddes. Spm er om det er verdt jobben med å gi det bort mot å kaste det Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 5. september 2022 Del Skrevet 5. september 2022 Mydog skrev (4 timer siden): Skjermkortene er vel fra 2010 og 2011 mens HK er noe nyere. Har fortsatt 8-9 store flytteesker med PC- og kjøleutstyr + 5 kabinett som må ryddes. Spm er om det er verdt jobben med å gi det bort mot å kaste det Jeg kunne kanskje trengt noe av det, faktisk. Er manko på test-rigger i "bula". Kan sikkert ta en titt på sakene en eller annen gang, hvis du fortsatt holder til i samme område som i "gamle dager" Send meg en PM en eller annen plass hvis det er aktuelt. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. september 2022 Del Skrevet 6. september 2022 15 hours ago, Mydog said: Skjermkortene er vel fra 2010 og 2011 mens HK er noe nyere. Har fortsatt 8-9 store flytteesker med PC- og kjøleutstyr + 5 kabinett som må ryddes. Spm er om det er verdt jobben med å gi det bort mot å kaste det Lenge siden sist! Trivelig å høre fra deg igjen <3 Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 13. september 2022 Del Skrevet 13. september 2022 Mange som kan få glede av det viss du orker å legge det ut på finn.no Er jo gratis. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 18. september 2022 Del Skrevet 18. september 2022 Dette er det jeg må deale med om dagen... (sånn for the record: 2850 for den tingen jeg la ut er pr. nå billigste pris for sammenlignbar vare på finn.no) Lenke til kommentar
Sommer2022 Skrevet 18. september 2022 Del Skrevet 18. september 2022 knopflerbruce skrev (Akkurat nå): Uten å virke nedlatene; det er en viss type folkeslag som skriver på denne måten. Det er bare slik det er. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. september 2022 Del Skrevet 18. september 2022 Mye rare tall i denne annonsen. Han gir 3700kr for Vega 56, mens 3080 er han bare villig å betale 3500 kr for. Han er også villig til å betale 250kr mer for 2070 enn 2080TI https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=223681033 1 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 19. september 2022 Del Skrevet 19. september 2022 I mitt hode, er alle sånne bare ute etter å tjene penger, så de vil sannsynligvis leke "grønnsakshandel i Bangkok" og komme med masse bullshit for å argumentere for at sakene er verdt halvparten av reell verdi. 2 Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 27. september 2022 Del Skrevet 27. september 2022 Jeg har sikkert hundrevis av laptoper her, gode nok til generell surfing. greia er at jeg aldri selger pga jeg ikke vet hva jeg skal ha for dem, og heller ikke liker folk som skal si hva de er verdt hvis jeg evt hadde priset dem for høyt. De dårligste gir jeg bort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå