Akrapovic Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Koster ikke de glatt 8k nye? Akkurat 1,145$ faktisk. http://www.audeze.com/products/headphones/lcd-2 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 (endret) http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=45324538 Audeze LCD2 til 4k? Synd eg ikke har penger til å kjøpe de :/ Endret 20. november 2013 av Dysfuncti Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Synd eg ikke har penger til å kjøpe de :/ Håper de overvintrer jula.. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Ah. 7k + frakt og moms. Så 9 lapper som endelig pris er ikke så fjernt... Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 (endret) http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=45324538 Audeze LCD2 til 4k? Damn! Stilig Synd eg ikke har penger til å kjøpe de :/ Enig! Endret 20. november 2013 av Dysfuncti Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Damn! Stilig Enig! Jeg trenger DAC + Amp i tillegg, så det blir kanskje 4k til.. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Jeg trenger DAC + Amp i tillegg, så det blir kanskje 4k til.. Hvor mye trenger en egentlig for slike hodetelefoner? Sitter med Xonar Essence STX lydkort, but that's about it. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Hvor mye trenger en egentlig for slike hodetelefoner? Sitter med Xonar Essence STX lydkort, but that's about it. Jeg vurderer å kjøpe Sennheiser HD650 + Schiit Modi/Magni. Det betyr ca 2,5k i hodetelefoner pluss 2k i DAC/Amp. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Jeg vurderer å kjøpe Sennheiser HD650 + Schiit Modi/Magni. Det betyr ca 2,5k i hodetelefoner pluss 2k i DAC/Amp. Er ikke helt skråsikker om det svarte spørsmålet egentlig. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Jeg kunne vel brukt recieveren min sin headphones out? Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Jeg kunne vel brukt recieveren min sin headphones out? De har ofte ganske dårlige utganger for hodetelefoner, men jeg vet jo ikke hvilken reciever du har. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 (endret) Unikt og unikt... Selve kabinettet får man jo kjøpt på digital impuls, og det koster ikke mye å lakkere et kabinett. Jeg lakkerte alle metallsider av et aplus-kabinett for en 4-5 år siden for 500 kr (hos en billakkerer). Gitt at hele kabinettet lakkeres av en billakkerer koster jobben inklusiv lakk ikke mer enn et par lapper. Og om det er pent kan jo diskuteres... Misforstå meg rett, med hardpipes og hele pakka ser den fantastisk ut, men om du går ut fra at hardware taper seg 30% når det er tatt ut av pakka så tar han over 10 000 kr for jobben. Taper seg 30%? Da tror jeg ikke du har kjøpt noe slikt utstyr. Å få 30% på high end utstyr fordi det har stått utstilt noen dager er nok noe urealistisk. Er jo uansett digital impuls som more or less har bygd den, så med vannkjøling så kan du vel si at den er spesialbygd og testkjørt for at alt funker. Den er derfor omtrent like brukt som en splitter ny custom made PC fra DI. Missforstå meg ikke, tror Haakon kanskje kan ha vansker med å selge en slik sak, da det er mye penger og ganske spesiell sak. Men 1000kr for arbeidet er det absolutt verdt. Å bøye rør er noe drit, selv om det er betrakelig værre når man snakker om forkrommet kobber. ^^ Endret 21. november 2013 av Andrull 5 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Taper seg 30%? Da tror jeg ikke du har kjøpt noe slikt utstyr. Å få 30% på high end utstyr fordi det har stått utstilt noen dager er nok noe urealistisk. Er jo uansett digital impuls som more or less har bygd den, så med vannkjøling så kan du vel si at den er spesialbygd og testkjørt for at alt funker. Den er derfor omtrent like brukt som en splitter ny custom made PC fra DI. Missforstå meg ikke, tror Haakon kanskje kan ha vansker med å selge en slik sak, da det er mye penger og ganske spesiell sak. Men 1000kr for arbeidet er det absolutt verdt. Å bøye rør er noe drit, selv om det er betrakelig værre når man snakker om forkrommet kobber. ^^ Flott å se noen andre som har skjønt det! Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 De har ofte ganske dårlige utganger for hodetelefoner, men jeg vet jo ikke hvilken reciever du har. Står i signaturen Det er Denon 1912 Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 (endret) Noen har store drømmer. http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=44741507&searchQuery=hd%207970 EDIT: Visstnok selger han to kort. Så kanskje ikke helt fjernt. Endret 21. november 2013 av Drunkenvalley Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 merkverdig annonse. Han skriver også i enkelttall og nevner ingenting om to stykk før mot slutten av annonsen, så er det rart man blir forvirret...Og så får man med batteriene?! Som da ser ut til å være en helt random batteripakke m/lader du får med på kjøpet. Men det er fortsatt over 500kr dyrere enn tilsvarende ny-pris da...(som da går under navnet R9 280X) 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Hva er greia med batteriene? Hva har det med resten av annonsen å gjøre? Blir litt sånn "Kaster med et par sokker til første som henter". 3 Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Skal innrømme at jeg ikke hadde hatt noe i mot et kort til 2,25k selv, mtp at jeg har en 7970 vannblokk liggende. Men for min del er problemet at jeg ser etter de som har 1 DVI, 1 HDMI og 2 mini-displayports. Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Å, det er DP DP er Haakon Jensen? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 DP er Haakon Jensen? Jeg vil verken bekrefte eller avkrefte det. For som med batman, så kan vi nok ikke avsløre hvem som befinner seg bak **DP**-maska. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå