Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Unikt og unikt... Selve kabinettet får man jo kjøpt på digital impuls, og det koster ikke mye å lakkere et kabinett. Jeg lakkerte alle metallsider av et aplus-kabinett for en 4-5 år siden for 500 kr (hos en billakkerer). Gitt at hele kabinettet lakkeres av en billakkerer koster jobben inklusiv lakk ikke mer enn et par lapper. Og om det er pent kan jo diskuteres...

Misforstå meg rett, med hardpipes og hele pakka ser den fantastisk ut, men om du går ut fra at hardware taper seg 30% når det er tatt ut av pakka så tar han over 10 000 kr for jobben.

Taper seg 30%? Da tror jeg ikke du har kjøpt noe slikt utstyr. Å få 30% på high end utstyr fordi det har stått utstilt noen dager er nok noe urealistisk.

Er jo uansett digital impuls som more or less har bygd den, så med vannkjøling så kan du vel si at den er spesialbygd og testkjørt for at alt funker. Den er derfor omtrent like brukt som en splitter ny custom made PC fra DI.

Missforstå meg ikke, tror Haakon kanskje kan ha vansker med å selge en slik sak, da det er mye penger og ganske spesiell sak. Men 1000kr for arbeidet er det absolutt verdt. Å bøye rør er noe drit, selv om det er betrakelig værre når man snakker om forkrommet kobber. ^^

Endret av Andrull
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Taper seg 30%? Da tror jeg ikke du har kjøpt noe slikt utstyr. Å få 30% på high end utstyr fordi det har stått utstilt noen dager er nok noe urealistisk.

Er jo uansett digital impuls som more or less har bygd den, så med vannkjøling så kan du vel si at den er spesialbygd og testkjørt for at alt funker. Den er derfor omtrent like brukt som en splitter ny custom made PC fra DI.

Missforstå meg ikke, tror Haakon kanskje kan ha vansker med å selge en slik sak, da det er mye penger og ganske spesiell sak. Men 1000kr for arbeidet er det absolutt verdt. Å bøye rør er noe drit, selv om det er betrakelig værre når man snakker om forkrommet kobber. ^^

Flott å se noen andre som har skjønt det! ;)

Lenke til kommentar

merkverdig annonse. Han skriver også i enkelttall og nevner ingenting om to stykk før mot slutten av annonsen, så er det rart man blir forvirret...

Og så får man med batteriene?! Som da ser ut til å være en helt random batteripakke m/lader du får med på kjøpet. :omg:

Men det er fortsatt over 500kr dyrere enn tilsvarende ny-pris da...(som da går under navnet R9 280X)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...