Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når den er et år så er det bare å glemme as. :p

1500 +/-.

Da er det jo også 120hz modellen og ikke 144hz modellen :p vis jeg ikke tar helt feil

edit: Samt den nye har flere andre fordeler som kontrollpanelet osv. Tror ikke 120hz modellen hadde det.

Endret av gangangan
Lenke til kommentar

Navnet på annonsøren har blitt byttet ved flere anledninger. Først var det en Gunn Winther Kristiansen Kristiansen, deretter Kjell Kristiansen etterfulgt av Kåre Kristiansen og nå Gunn Synnes. Samme ordlyd i annonsen og samme pris betyr antakeligvis også at det er samme person som prøver seg. Jeg har tatt kontakt med "han" og har så langt en avtale om fysisk handel på onsdag. Tviler på at han dukker opp, men det er nå som så.

Har sendt henvendelser på de andre annonsene også. Lagrer IP-adressen, så da blir det spennende å se om de andre IP-ene stemmer overens.

Har forøvrig tatt kontakt med det som jeg antar er riktig person via Finn (selger strikketøy blant annet). Om det skulle vise seg å være svindelforsøk så hadde jeg ønsket å få vite om det.

merket at det er samme ordlyden eg også.

"Gunn Winther" svarte den gang eg tok kontakt for noen dager siden.

• Liker 1
Lenke til kommentar

http://www.hardware.no/bruktmarked/annonse/32315

Veldig mange mobiler til salgs for tiden....

En elkjøp ble jo rundtstjælt, husker ikke helt hvor det var. Men kan hende at varene stammer fra denne butikken.

Men tror han har ekte varer, en kompis av meg kjøpte jo en 5s av han. Full funksjonell tlf. Var ikke noe galt med den. Men kun prøvd med netcom sim, så om tlf er låst eller ikke er uvisst.

Endret av samye83
Lenke til kommentar

Ja, da fikk jeg svar da.
Legger ellers merke til at fonten er den samme som i forrige mail. Dessverre får man ikke ip-adressen i headeren i hotmail lengre slik som man feks får hos yahoo. :/

"Hallo

Takk for henvendelsen. Du lurte på om alt fulgte med, ja det gjør det, alt ligger i originaleska,
det er telefon, lader, ørepropper og bruksanvisning + kvittering. Den er ikke så gammel, er jo bare litt over 1 måned gammel, så alt er i orden, telefonen er ulåst. Det er veldig fin telefon, den tar virkelig flotte bilder, den er jo på 13 mp kamera, og
5 tommer skjerm, veldig flott telefon. Nå har jeg fått allerede 3 forespørsel om den, men siden du spurte først så får du avgjøre selv. Jeg må da ha adressen din så jeg vet hvor den skal sendes til, da kan du overføre kr 3040v. (det er kr 140,. i porto få sende som registrert pakke) til konto:XXXXXXXX og når pengene har kommet på konto så blir telefonen sendt med en gang, da sender jeg ny epost til deg med med all info på pakken. Da må du overføre nå før kl 12 for da har jeg det på konto nå i ettermiddag og da sender jeg telefonen med alt tilbehøret og kvittering følger . Da vil jeg takke så mye forhandelen.
Vennlig hilsen
Gunn Synnes"

Lenke til kommentar

fikk pina det samme svar for noen dager siden. eg nekta å betale på forhand, siden det var 50% av ny pris, og den telefonen var "2 måna " gammel..og som vi alle vet selger Iphone 5c ganske godt som brukt. det såg ut som rein svindel for meg. Det er ikke oppført mobil nr i annonsen heller.

bare vær varsom :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...