kla3torsk1 Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 Står ikke fullt navn i det jeg har delt(bortsett fra mitt eget), så burde gå fint! er no av det jeg har delt upassende, så gi meg beskjed så slettes det Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 "Annonsen er ikke tilgjengelig lenger" Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 (endret) De er der enda, kanskje du har blitt blokka eller at det er vedlikeholdet de skal ha mellom midnatt og klokken syv Endret 4. juni 2019 av Nwader 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 Aaah så kjedelig Lenke til kommentar
Handlepose Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 Det her kan man kalle årets luring, selv om det anses som svindel! 3 Lenke til kommentar
kla3torsk1 Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 Det er ikke nok popcorn i huset til detta , jeg burde selge mere utdatert HW på finn 2 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 Skal jeg vise interesse? Hva tror du han sender om det blir postoppkrav? Lurer på om det i det heletatt er en boks stor og tung nok til å tro det er en PC? Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 I følge klatretorskens meldinger til meg på PM viser det seg at Kristoffer her faktisk kjøpte pcen, av personen klatretorsken opprinnelig solgte den til.. Lenke til kommentar
kla3torsk1 Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 Kan hende du får noen mursteiner! Trenger du murstein? Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 (endret) Vent, så han selger en pc han ikke har, da Eivind kun la ut skjermkortene for salg? Endret 4. juni 2019 av Noxz 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 Han sier postoppkrav er greit..? WTF. Du får ikke åpne ting i postoppkrav før du betaler... 1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 Du får ikke åpne ting i postoppkrav før du betaler... Noen butikkansatte lar deg faktisk gjøre det. Men har kun hørt om tilfeller der pakken er over gjennomsnittet dyr. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 Syntes det burde vært standard, altså at postoppkrav uansett hadde fungert slik at sender betaler frakt (og oppkravskostnad +100kr) også kan kjøper sjekke tingen før de betaler. Lenke til kommentar
baggiebridges Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 Syntes det burde vært standard, altså at postoppkrav uansett hadde fungert slik at sender betaler frakt (og oppkravskostnad +100kr) også kan kjøper sjekke tingen før de betaler. I tillegg til at noen avsendere svindler, hadde man fått svindling på mottakssiden i tillegg. Tror ikke det villa ha fungert problem fritt, heller langt flere tilfeller totalt av svik. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg estens Skrevet 5. juni 2019 Populært innlegg Del Skrevet 5. juni 2019 Hei. Det er jeg som er Eivind, han som kjøpte pc'n av Per Andre elle kla3torsk om du vil. Da 4x980ti er litt upraktisk la jeg ut en annonse på de, fikk en henvendelse fra han som selger nå der han lurer på om det var jeg som kjøpte pc'n og isåfall om han kunne få kjøpe den av meg. Noe jeg gikk med på, han kjøpte også 32GB ekstra RAM. Det er derfor det står 32GB ram i orginal annonsen og 64GB nå Han har altså pc'n, så jeg tror ikke han prøver å svindle noen ved å motta betaling og ikke sende varen. Men annonsene er ikke helt sannferdige! 15 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 Hei. Det er jeg som er Eivind, han som kjøpte pc'n av Per Andre elle kla3torsk om du vil. Da 4x980ti er litt upraktisk la jeg ut en annonse på de, fikk en henvendelse fra han som selger nå der han lurer på om det var jeg som kjøpte pc'n og isåfall om han kunne få kjøpe den av meg. Noe jeg gikk med på, han kjøpte også 32GB ekstra RAM. Det er derfor det står 32GB ram i orginal annonsen og 64GB nå Han har altså pc'n, så jeg tror ikke han prøver å svindle noen ved å motta betaling og ikke sende varen. Men annonsene er ikke helt sannferdige! Fikk du noe ekstra for den? Lenke til kommentar
asjstian Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 Ble jeg kjøpe inn øl og popcorn til i quell kanskje...? Denne ble jo en greie verd sin egen vekt i gull ? Lenke til kommentar
estens Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 Fikk du noe ekstra for den? Veldig lite. 1621,- etter frakt osv er betalt. Men så fikk han også med 32GB mere ram, ei mus med musmatte og ett corsair headset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå