sveibuen Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Kan si det fristet å bli luring ved å kjøpe opp resten av disse; Edit: Elkjip på Alna, ikke annonsert... Billig Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Vil tru han kan få solgt den for rundt 14-15000kr. PSU og skjermkorta er jo verdt en del, rammen er piss, Xenon er jo bra, men igjen vil eg tru den er litt tungsolgt pga det. Det var akkurat rundt den prisen jeg hadde i hodet, ihvertfall ikke 20K. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 Noen flere enn meg som har merka hvor fucka vurderingssystemet på Finn er? Du selger en vare. Du er kjapp og ryddig - handelen er over på kort tid og kjøper mottar varen i posten dagen etter. Når du merker varen solgt får du automatisk opp forslag til vurdering av kjøper, og systemet til Finn kan "anta" hvem som har kjøpt basert på chat. Du vurderer kjøper - du føler jo alt gikk strålende så du vurderer 10 stjerner. Kjøper får nå beskjed om dette, men kan ikke se din vurdering før han selv har vurdert. Det er bare en hake .. Hvis kjøper gir F i å vurdere på 14 dager elns så får kjøper sin vurdering, uten å ha gitt. Resultat: Den som faktisk har gjort en jobb her, selger, får ingen vurdering og kjøper får sin vurdering ene og alene fordi han/hun var kjip/slapp/gav F... Det er faktisk helt på tryne, og kan være ganske så irriterende. Spesialt for de som i større grad lever av et godt rykte på slikt salg. Metaen på Finn er å være kjip? 4 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 Tror metaen på finn er at de gir totalt faen i privatsalg, da det er noe de tjener lite penger på. 3 Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Fant denne på fremsiden på Finn: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=135137700 Hva tenker dere om prisen på denne? Sitter med lignende komponenter og vurderer å selge den neste år når den nye er bygget ferdig. Kjapt om mine specs: (Tastatur/mus/høyttalere/Asus skjerm selges ikke ) Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Med så mye utstyr i tillegg er ikke prisen så ille, selv om 3770k starter å bli gammel duger den fortsatt til litt eldre spill. PSU er bra og stor, 16gb ram er mer enn nok fortsatt. Slenge på et 1070ti så har man en ganske kurant gaming pc. 1 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Han selgeren på Finn.no laller rundt i eventyrland. Skjermen hans er verdt 200 Kr på en god dag, og Flight stick systemer er for virkelig spesielt interesserte. Om han trekker 1000 Kr av og legger skjerm og stick til sides, så er han fremdeles ganske langt unna en pris det er naturlig å se for seg at han for solgt maskinen for. Når det er sagt er faktisk 3770K maskiner til riktig pris, ganske enkle å bli kvitt på finn.no. 3-3500 Kr tenker jeg han hadde blitt kvitt maskinen på dagen for. Selv med søppel RAM, som i hans tilfelle... Du har jo i tillegg en mye bedre PSU, bedre HK, samt et ekstra skjermkort (men den samme triste RAM'en). Så en god tusenlapp til 1500 Kr over bør være greit oppnåelig. Så 4500, kanskje til og med 5000 Kr altså, dersom du vil ha maskinen solgt innen første uke du legger den ut. Det er jo ellers ikke mye i veien for å slenge på "Selges høyest bydende", og se hva som skjer... 1 Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 (endret) Ja jeg hadde tenkt å legge meg på mellom 5000-6500kr, men var litt usikker. Har ikke noe hastverk å bli kvitt den, særlig etter å gått igjennom hvor mye jeg egentlig har brukt på herligheten... Endret 6. desember 2018 av Fantomtegningen Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Den er jo skrekkelig ubalansert i dag, dog. Jeg ville solgt PSU og GPUene separat, og resten som en pakke. Om du finner en PSU på 6-700W med gold-rating til en rimelig penge, er det noe som kler den langt bedre, om du vil tilby et (nesten) komplett system. En 1070 kler den riggen godt, og de fås billig om dagen. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Helikopter60 000,- Kanskje ikke så relevant her, men seriøst, et ekte helikopter til 60 000 kr? Enten må det mangle minst et desimal ellers er dette reprasjon objekt, flylappen koster nok mere. Så har lite tro det er en pris forsikringselskapet gå god for, er nok dyrere i forsikring en kostnaden der. Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Helikopter 60 000,- Kanskje ikke så relevant her, men seriøst, et ekte helikopter til 60 000 kr? Enten må det mangle minst et desimal ellers er dette reprasjon objekt, flylappen koster nok mere. Så har lite tro det er en pris forsikringselskapet gå god for, er nok dyrere i forsikring en kostnaden der. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 "At det egner seg for utstilling" eller "finnes ingen mulighet for å få et gyldig luftdyktighetsbevis på dette prosjeketet" Betyr ikke nødvendigvis at helikopetet er ubrukelig og verdiløs. Man burde forvente en litt detaljert forklaring hva som er feil. Lenke til kommentar
barfoo Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 "At det egner seg for utstilling" eller "finnes ingen mulighet for å få et gyldig luftdyktighetsbevis på dette prosjeketet" Betyr ikke nødvendigvis at helikopetet er ubrukelig og verdiløs. Man burde forvente en litt detaljert forklaring hva som er feil. At du ikke får luftdyktighetsbevis vil si at det ikke kan fly lovlig. Da er verdien den verdi det har som deler eller utstillingsobjekt. Det står en detaljert forklaring der; det er bygd opp av deler fra to produsenter, og derfor vil man nok ikke få luftdyktighetsbevis. At du ikke forstår forklaringen er en annen sak. 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Kanskje vi ser et slik Sverige-style bankran om et års tid nå? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 At du ikke får luftdyktighetsbevis vil si at det ikke kan fly lovlig. Da er verdien den verdi det har som deler eller utstillingsobjekt. Men reprasjonsobjekt sier mere forklart man må regne med en del kostnader for reprasjon. luftdyktighetsbevis vil jeg heller tolke at personen ikke er dyktignok å fly. Lenke til kommentar
Gjest Sletttet+98134 Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 (endret) luftdyktighetsbevis vil jeg heller tolke at personen ikke er dyktignok å fly. Ja, samme som en EU-kontroll på en bil. Du kontrollerer ikke bilen, men eieren ikke sant? Av og til lurer jeg på hvordan du i det hele tatt klarer å skru på PC-en din. Endret 7. desember 2018 av Sletttet+98134 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Av og til lurer jeg på hvordan du i det hele tatt klarer å skru på PC-en din. Har vel ikke peiling på alt: Asus ROG Swift PG248Q 24" gaming PC-skjerm (sort) 3 999,- Vil vel si prisen er litt stiv, man får jo Asus 2560x1440p skjermer med 165 hz omtrent i den prisklassen. KRAFTIG GAMING PC i7 prosessor, 16 gb ram4 500,- Selger en god gaming pc som yter superbra! Den innholder 16 gb 1333 ram I7 2600 CPU 120 gb ssd Win 10 1050Ti Pc'en er stabil og sikker og vil være en trofast venn lenge framover. Temperaturene holder seg lavt. Den er i et mini itx kabinett som gjør at den er lett å flytte på og tar liten plass, noe som kan være veldig praktisk av mange årsaker. Hvor er den kraftige gaming pcen? Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Har vel ikke peiling på alt: 3 999,- Vil vel si prisen er litt stiv, man får jo Asus 2560x1440p skjermer med 165 hz omtrent i den prisklassen. KRAFTIG GAMING PC i7 prosessor, 16 gb ram4 500,- Selger en god gaming pc som yter superbra! Den innholder 16 gb 1333 ram I7 2600 CPU 120 gb ssd Win 10 1050Ti Pc'en er stabil og sikker og vil være en trofast venn lenge framover. Temperaturene holder seg lavt. Den er i et mini itx kabinett som gjør at den er lett å flytte på og tar liten plass, noe som kan være veldig praktisk av mange årsaker. Hvor er den kraftige gaming pcen? Dyrt Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Ja, samme som en EU-kontroll på en bil. Du kontrollerer ikke bilen, men eieren ikke sant? Av og til lurer jeg på hvordan du i det hele tatt klarer å skru på PC-en din. Den siste var da ikke nødvendig, ingen er feilfrie 3 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 Hva tenker dere er grei pris for en 2018 iPad Pro 12,9" 512GB WiFi only, med cover og penn ? Impulskjøp, den er dritfet, men vil heller bruke pengene på TV eller lignende, når jeg allerede har desktop, laptop, stor mobil, og ikke er særlig kunstnerisk. Edit: Viktig å nevne at selve iPaden er kjøpt i USA på jobbreise. Tilbehøret i Norge, så den har norsk tastatur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå