Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Jo vi trenger luringer og raringer for å ha noe å legge på forum:

Orginal iPod fra 2002 med 20 GB HD, Fungerer fint men lyset i displayet har blitt borte, kan sikkert fikses. Deksel bak er gravert med mitt navn og tlf nummer, dette kan helt sikkert byttes ut med et nytt ett. Følger med orginal lader, ladekabel (firewire), adapter til engelsk strøm, fjernkontroll til hodetelefon og taske. Selges HBO 2500kr Kun seriøse henvendelser på tlf eller sms.

Fint med harddisker på 20 GB i 2018. Problemet med harddisker er de støyer mere og tåler ikke like mye vibrasjoner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du skal ha en av de gode modellene så er det ikke så ille å kjøpe for 5500-6000 hvis de er relativt nye/lite brukt. Billigere utgaver får du for under 5000 (så et par til 4500 før). Men grunnet astronomiske priser på de nye kortene så er det ikke så rart at prisene holder seg på 1080TI. 

Er det verdt å kanskje vente 2 mnd for å spare kanskje 500kr? Det er 2 mnd du kunne ha kost deg med det nye skjermkortet. Kommer an på dine behov.

Og med mindre noen er klar for å legge ut ca 12000+ så sitter de på sine 1080TI da 2080 ikke er en spesiell oppgradering så markedet blir nok å støvsuges litt etterhvert.

Endret av Comma Chameleon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er vel kanskje litt stiv pris for å være brukt i 6 måneder. Burde vel være priset ned.

Største problemet med brukt er det blir ekstra tungvint med reklamasjon, hvis skjermkortet går i stykker ved sending tviler jeg på selgeren tar tapet. Så her hadde jeg ikke vurdert å spare 500 kr tror på salg kan man få dette til samme pris. Godt mulig det er tilfelle her kjøper på salg å selger det til markedpris.

Edit ser det på bildet skjermkortet er demo, ergo brukt før, en luring.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Hvis du skal ha en av de gode modellene så er det ikke så ille å kjøpe for 5500-6000 hvis de er relativt nye/lite brukt. Billigere utgaver får du for under 5000 (så et par til 4500 før). Men grunnet astronomiske priser på de nye kortene så er det ikke så rart at prisene holder seg på 1080TI. 

Er det verdt å kanskje vente 2 mnd for å spare kanskje 500kr? Det er 2 mnd du kunne ha kost deg med det nye skjermkortet. Kommer an på dine behov.

Og med mindre noen er klar for å legge ut ca 12000+ så sitter de på sine 1080TI da 2080 ikke er en spesiell oppgradering så markedet blir nok å støvsuges litt etterhvert.

Har nå solgt 2 stk 1080ti. ett til 6200kr og ett til 5500kr. Samme kortet. Gigabyte Aorus 1080ti, med den beste kjøleren.

Virker som 5500kr er et lett salg, men over 6000kr er vanskeligere.

Med god kjøler, så er prisen tydeligvis 5500-6000kr for et brukt 1080ti.

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

årgang svin?

fins mye rart ute der, men ikke sikkert han er oppdatert på hva ting koster

Såvidt jeg kan se så har jeg skrevet det rett og vet ikke helt hva du vil frem til?

Går an å hive inn det man prøver å selge på prisguide eller prisjakt å få dagens nypris før man legger det ut da, alt annet er jo ren latskap.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...