Kyrre S. Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 (endret) Det kan være at kjølesystemet har gjort sitt, og at maskinen har høye temperaturer som reduserer levetiden drastisk og kan gi maskin heng. Smart å snakke om kjøling når han selv kjører den møkkakjøleren på en 130W TDP prosessor Nr1. En brukt pc ha masse støv inni pcen. Dette er menneske elementer og kan gi alvorlig helseskader. Nuvel .. Ro litt ned nå. Endret 10. oktober 2018 av Kyrre S. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Smart å snakke om kjøling når han selv kjører den møkkakjøleren på en 130W TDP prosessor Send en pm til han å tulle litt med han. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Knust iPhone kjøpes til fastpris10 000,- Snakk om tulling, neste gang jeg kjøper iphone får jeg bedre pant en telia og telenor. Sier ikke hvordan stand mobilen skal være uten knust skjerm. Lenke til kommentar
Crawler123 Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Hvor mye får jeg for en 6700k + hero 8 hk? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Nå som ryzen 7 1700 er såpass billig kan få den omtrent til 1500 kr og hovedkort ca 700 kr. Er du heldig hvis du få 2000 kr for det. Det bare hvis du har kvittering og ikke brukt til mye overklokking. Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 OBS! Hvis du tenker på å kjøpe en annen PC på finn til mye lavere pris brukt, er det 2 ting du må tenke på. Nr1. En brukt pc ha masse støv inni pcen. Dette er menneske elementer og kan gi alvorlig helseskader. PCer har vifter som blåser støv ut og inn i soverom og lunger. Så du må regne med å ta fra hverandre alle delene å gjøre rent skal du kjøpe brukt eller ta den med til en spesialist. Dette var dagens ??? 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 (endret) Aldri opplevet å få et skjermkort\hovedkort brukt med mye støv. Så tror det er myte, eller spessielt tilfelle. Folk som selger vet vel såpass. Men at ting er overklokket\ mangler garanti eller har med for mye\lite tilbehør hender vel. Endret 10. oktober 2018 av LMH1 Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 De aller fleste rengjør nok ting, i alle fall gir det en kjapp omgang, før salg. Akkurat som man ville gjort med en bil. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 De aller fleste rengjør nok ting, i alle fall gir det en kjapp omgang, før salg. Akkurat som man ville gjort med en bil. Sant nok. Her er derimot en som ikke fikk med seg det https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=130994586 Her kan du gå deg en kabal. Fra England? https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=102549010 1 Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 (endret) https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=131251315 Han rapporterte meg og kalte meg troll fordi jeg hevdet at han brukte stock kjøler ???? Mente jeg ikke hadde snøring eller kunnskap om PC fordi jeg trodde intel ts13a er stock kjøler. Jeg er visst noob ? Endret 10. oktober 2018 av Emile the rat Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 For en idiot. Noen burde sette han der på plass. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Han driver jo seriøs butikk, gutter. Det eneste jeg stussa på var hvordan den skulle blåse støv inn på soverommet om den står på et kontor eller i stua. Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 For en idiot. Noen burde sette han der på plass. Jeg prøvde, men da var det rett på personangrep med lang melding om hvor fæl jeg var som person ? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Nuvel .. Ro litt ned nå. Lurer på hvor han fikk det i fra Nr1. En brukt pc ha masse støv inni pcen. Dette er menneske elementer og kan gi alvorlig helseskader. PCer har vifter som blåser støv ut og inn i soverom og lunger. Så du må regne med å ta fra hverandre alle delene å gjøre rent skal du kjøpe brukt eller ta den med til en spesialist. Lenke til kommentar
SVD Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Jeg bruker PC'n til å samle opp støv jeg, som alternativ til støvsuger. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Pleier å tilby et dryss med asbest for 500kr ekstra, eventuelt 150kr pr hybelkanin. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Hvorfor ikke invitere disse finn.no selgere hit hvor de kan se hvor dumme de egentlig er? Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Hvorfor ikke invitere disse finn.no selgere hit hvor de kan se hvor dumme de egentlig er? Så urimelige de er når man snakker med de, så kan jeg ikke se for meg hvordan de kunne tilført denne tråden noe matnyttig Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Vel, nå hogg du rett til med insinuasjoner og latterliggjøring så jeg skjønner godt svaret. Jeg stilte noen kritiske spørsmål om blant annet antall kjerner, på en saklig og høflig måte, og fikk gode svar tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå