Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, se der ja. Tror han kan få masse penger, bare fordi han har noe "eksklusivt", som egentlig bare er drit.

Hvor mange kroner og minutter ville jeg brukt på å printe ut noe slikt (går ut fra at det finnes noen nettsider man kan bestille lignende print som ikke er på papir). Da trenger man bare finne noen god hi-res bilder man ønsker å klistre på.

Dette var jo vanligere før i tiden husker jeg, og kostet ikke mange kronene å bestille.

Lenke til kommentar

Dette kabinettet har ligget til salgs hos komplett i månedsvis til 6995kr.

Jeg har mailet litt med de da jeg ikke skjønte hvorfor prisen var så høy men det var visstnok korrekt da det kun fantes 3 kabinetter med denne grafikken.

Greia er jo strengt tatt at komplett har blitt lurt trill rundt her.

Forrige helg så la de ut kabinettet til 1995kr så han fyren på finn må ha visst bakgrunnshistorien her og kjøpt det til 1995kr.

Han får jo aldri solgt det hverken til 10000, 5000 eller 2000kr da komplett har prøvd nå i minst et halvt år å selge det til 6995 og 5995.

Lenke til kommentar

"Det er satt inn 2 gode grafikkort som jobber parallellt, noe som gir DOBBEL grafikkytelse (FPS)" - Kjetil

Herre... 7500,- for noe jeg kan kjøpe bedre for nytt for samme pris... Hadde dratt hjem til han å lapsa han om han ikke bodde halvannen time unna

Om ikke det er sant, så er'e godt ljugi, som min far pleier å si :D Herre fred så mye snodige folk det rapporteres om i denne tråden :p

Lenke til kommentar

Gullegget er jo dette:

Kjetil, enten vet du hva du driver med og annonsen er ljug, eller så vet du ikke hva du driver med, og det er farlig å hinte at du er kompetent da!

Jeg tror egentlig at han vet hva han selger.

Men han skriver annonsen på en måte for og få folk til å gi mer for pcen.

Altså ren løgn

Lenke til kommentar

Synes Ikke det var så ille, beskrivelsen altså. At han tar i sterkt vil man jo skjønne på skrivemåten, og at CF/SLI gir dobbel FPS er jo en sannhet med modifikasjoner.

Når det i praksis gjerne gir 85-100 % bedre ytelse i de applikasjoner hvor skjermkortet er flaskehals (altså de fleste situasjoner) så anser jeg det ikke som ren løgn.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Det jeg kan huske er nå ytelsen mer 50% under de mer ideelle situasjonene.

jeg ville vært skuffet og kalt det en lite optimal situasjon om jeg bare satt med 50% bedre ytelse på SLI-oppsettene.

Men igjen, kjører du med en treg CPU og lav oppløsning, ja så kan man ikke forvente så mye, men det er jo ikke akkurat SLI sin feil. :-)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Annonsen er trukket tilbake, hva var det selgeren prøvde å selge og til hvilken pris?

Dette til 18,5k

MSI X79A-GD65 (8D)

Intel Core i7 3930K @ 4,3 GHz

Asus GTX 780 DirectCUII

Corsair Dominator Platinum 16GB

Corsair H100 + 2x Corsair SP 120mm

Corsair HX 850W

Samsung 840 PRO 256GB

Seagate Barracuda 2TB

LiteOn iHAS120

Windows 8 PRO 64-bit

Fractal Design R4

Endret av Slettet-jDflNq
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...