Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Det er det kanskje... Men det gjør det jo ikke nødvendigvis til en god deal! :p

Må kunne sies å være for spesielt interesserte det der. Han bruker bare 2 minnebrikker på 2400MHz, så i praksis er dette en 6 kjerners 4790K med 40 PCIe lanes. Om det ikke er det man er på jakt etter, står valget mellom å betale "blodpris" for ett identisk 2400MHz kit til, dersom man kan finne det. Eller nappe det ut og betale "blodpris" for et 4x Kit med forhåpentligvis litt raskere RAM. Allerede har vi måttet bruke mer penger på PC'en enn i annonsen.

Så kommer det faktum at om du ikke trenger 40 PCIe lanes, så finnes det bedre CPU'er på markedet til en grei pris i dag. Og å vannkjøle det skjermkortet ga vel knapt mening når det var nytt. Om man ikke får med original kjøleren er det forøvrig svært lite verdt på bruktmarkedet om man vil oppgradere.

Vann kjølings komponentene har jo en viss verdi for de som er på jakt etter det, men erfaringsmessig må man se minst 50% tap på slikt når man selger brukt.

Nå, prisen er sikkert ikke gal, men vannkjøling er liksom litt for entusiaster. Og kjenner du noen entusiaster som er på jakt etter Haswell CPU med treig RAM og et GTX1080 skjermkort? Måtte vært til kone-PC'en i så fall tipper jeg. :p

Det er faktisk original kjøleren som sitter på :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=130200327&fks=130200327

Spiller FORTNITE i episk instilling over 100 Fps!!!

CPU: AMD FX-8350 4.2 - 4.4 kjerner 8 !!!

Grafikkort: MSI GTX GeForce 1050 GAMING X 2GB NY! (kjøpt fra komplett i 14.08.2018 kvitering medfølger).

7 000,-

:huh:

Lurer litt på hva episk innstilling i Fortnite er, men tror jeg sparer meg for de 7000 kronene

Lenke til kommentar

Sannelig min hatt kjører han RAM'en på 1333MHz også, og trekker luft inn fra baksiden for å kjøle CPU. Litt av grunnen til at han (om han) får 100fps på episk instilling, er vel også at han har en 1680x1050 skjerm. Og gudene vet hva dette betyr:"Iforan har tillegs slott for SSD."?  :confused:

Lenke til kommentar

Hva mener dere her? GTX 1050 ti er jo vesentlig bedre kjøp.

Må si jeg ler av denne:

Hvem er useriøs? GTX 1070 ti eller AMD vega er nok bedre kjøp en det skjermkortet der?

Endret av LMH1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...