Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er lettere å få øye på ting med alt på low.

Kommer an på spillet så klart, men som regel så er det nok litt lettere ja. MEN er det verdt å spotte en fyr litt lettere av og til når du må leve med N64-grafikk? Det synes ikke jeg. Med mindre du er i verdenstoppen i spillet så er det bortkastet uansett.

Endret av Comma Chameleon
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kommer an på spillet så klart, men som regel så er det nok litt lettere ja. MEN er det verdt å spotte en fyr litt lettere av og til når du må leve med N64-grafikk? Det synes ikke jeg. Med mindre du er i verdenstoppen i spillet så er det bortkastet uansett.

Det er ikke verdt det for meg, men jeg spiller heller ikke noe særlig online.
Lenke til kommentar

Jøss, du mener de fleste proffspillere i alle titler hater seg selv? :)

Selvfølgelig ikke, men antallet som bruker low =/= antallet som er proffspillere. De aller fleste bare ødelegger sin egen opplevelse ifølge av redusert grafikk. Vil påstå at 99% som kjører på low av andre grunner enn ytelse lurer seg selv. 

Proffspillere er unntaket som bekrefter regelen.

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar

Tror ikke fleste proffspillere spiller med voldsomt lav grafikk engang om dagene. Greit, de fjerner kanskje det de kan som er direkte distraherende, men de liker da like mye at ting er rent og pent som du og meg.

F.eks gir det mening i Starcraft 2 å skru ned grafikken til tider - der blir det mer tydelig hva som skjer pga kontrasten som følger. Men en del andre spill som f.eks Dota 2 tjener ikke stort på å redusere grafikken.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Selvfølgelig ikke, men antallet som bruker low =/= antallet som er proffspillere. De aller fleste bare ødelegger sin egen opplevelse ifølge av redusert grafikk. Vil påstå at 99% som kjører på low av andre grunner enn ytelse lurer seg selv. 

Proffspillere er unntaket som bekrefter regelen.

Jeg er til dels enig, men det har også med spillengines å gjøre, i feks BF eller CoD bumper jeg gjerne grafikken litt for ekstra eyecandy, mens i CSGO og PUBG så gjør jeg alt jeg kan for å få litt ekstra FPS.

Jeg vil jo også si at jeg ikke føler noe som helst av selve opplevelsen forsvinner i cs ved å sette alt på low...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...