RRhoads Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Hvis man hater seg selv ja. Så lenge man får god nok FPS så er det bare å kjøre på medium til ultra alt etter hva man klarer.Det er lettere å få øye på ting med alt på low. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 (endret) Det er lettere å få øye på ting med alt på low. Kommer an på spillet så klart, men som regel så er det nok litt lettere ja. MEN er det verdt å spotte en fyr litt lettere av og til når du må leve med N64-grafikk? Det synes ikke jeg. Med mindre du er i verdenstoppen i spillet så er det bortkastet uansett. Endret 13. juli 2018 av Comma Chameleon 2 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Helt rå.... Har du spurt vedkommende om han er klar over hva vi kan kjøpe i dag for 15K? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Kommer an på spillet så klart, men som regel så er det nok litt lettere ja. MEN er det verdt å spotte en fyr litt lettere av og til når du må leve med N64-grafikk? Det synes ikke jeg. Med mindre du er i verdenstoppen i spillet så er det bortkastet uansett.Det er ikke verdt det for meg, men jeg spiller heller ikke noe særlig online. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Har du spurt vedkommende om han er klar over hva vi kan kjøpe i dag for 15K? Nei, det kommer tydelig frem i annonsen at vedkommende er rimelig fjern Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Alle har vel skjønt tegninga, men er moro å se hva en får for ~15k. 1 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 1070 TI verd 700 mer enn Vega 56? ? Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Jeg tenkte ikke så mye over slikt, bare kastet det sammen på en tre minutter. Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Det der er ikke en ferdigbygd PC. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Neivel? Fortsatt latterlig overpriset den brukte, får billigere ny som yter bedre Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 (endret) Ja det gjør man, men ikke skjerm og utstyret utenom. Forøvrig veldig overpriset, ja. https://www.komplett.no/product/11355/pc-nettbrett/komplett-pc/komplett-gamer-premium/komplett-gamer-premium-i155 Endret 13. juli 2018 av Randeboy Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Ville du sagt at maskina er verdt dobbelt av nypris på tilsvarende deler? 1 Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 (endret) Ville du sagt at maskina er verdt dobbelt av nypris på tilsvarende deler? EnkelHandleliste2.PNG Nei hvem har sagt det? Ikke link til deler. Han selger en komplett maskin. Endret 13. juli 2018 av Randeboy Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Hvis man hater seg selv ja. Så lenge man får god nok FPS så er det bare å kjøre på medium til ultra alt etter hva man klarer. Jøss, du mener de fleste proffspillere i alle titler hater seg selv? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Nei hvem har sagt det? Ikke link til deler. Han selger en komplett maskin. Deler blir en komplett maskin 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 (endret) Jøss, du mener de fleste proffspillere i alle titler hater seg selv? Selvfølgelig ikke, men antallet som bruker low =/= antallet som er proffspillere. De aller fleste bare ødelegger sin egen opplevelse ifølge av redusert grafikk. Vil påstå at 99% som kjører på low av andre grunner enn ytelse lurer seg selv. Proffspillere er unntaket som bekrefter regelen. Endret 13. juli 2018 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Tror ikke fleste proffspillere spiller med voldsomt lav grafikk engang om dagene. Greit, de fjerner kanskje det de kan som er direkte distraherende, men de liker da like mye at ting er rent og pent som du og meg. F.eks gir det mening i Starcraft 2 å skru ned grafikken til tider - der blir det mer tydelig hva som skjer pga kontrasten som følger. Men en del andre spill som f.eks Dota 2 tjener ikke stort på å redusere grafikken. 1 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Merkelig at SC2 er så elendig på å utnytte kjerner når det er såpass stort ... Det bruker vel bare 2 kjerner mener jeg. Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Deler blir en komplett maskin Ja også? Hvermannsen som kjøper seg en data for å spille på har ikke noe peiling på hvordan man skal bygge en PC eller har interesse for det. 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Selvfølgelig ikke, men antallet som bruker low =/= antallet som er proffspillere. De aller fleste bare ødelegger sin egen opplevelse ifølge av redusert grafikk. Vil påstå at 99% som kjører på low av andre grunner enn ytelse lurer seg selv. Proffspillere er unntaket som bekrefter regelen. Jeg er til dels enig, men det har også med spillengines å gjøre, i feks BF eller CoD bumper jeg gjerne grafikken litt for ekstra eyecandy, mens i CSGO og PUBG så gjør jeg alt jeg kan for å få litt ekstra FPS. Jeg vil jo også si at jeg ikke føler noe som helst av selve opplevelsen forsvinner i cs ved å sette alt på low... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå