Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mon tro hva jeg kan få for z77 hovedkort (SOM KAN TA FIRE SKJERMKORT SAMTIDIG!!!), i7 3770k og 780 med disse sinnsyke prisene på finn nå om dagen :nei:

Trodde det var meningen å finne billig brukt og ikke like dyrt som utsalgspris brukt

Hvilket HK er det, om jeg tør spørre?

Vet ikke om du prøver å være sarkastisk, men så enorme summer får du neppe. Har selv lagt ut et Z170 med 4 fysiske x16-slotter til en pris som tilsier at du ikke får 1500+ for noe slikt, gitt den labre interessen for utstyret mitt.

3770k er fortsatt god, så du får helt sikkert en grei pris for sakene. Folk betaler for ytelse, ikke produksjonsdato.

Lenke til kommentar

Jeg blir forbannet på idioter som avtaler at vedkommende skal selge til meg (avtalt beløp, betalingstype og hentetidspunkt) og så får jeg beskjed noen timer senere om at varen er solgt til en annen.

Helt enig, derfor jeg pleier å informere alle eventuelle kjøpere at når jeg selger så er det førstemann til mølla dersom man ikke gir meg ett utrolig godt tilbud

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg blir forbannet på idioter som avtaler at vedkommende skal selge til meg (avtalt beløp, betalingstype og hentetidspunkt) og så får jeg beskjed noen timer senere om at varen er solgt til en annen.

Om du går videre med det, kan du få det til avtalt pris. Men spørsmålet er om det er verd å slåss om det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...