Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva mener dere er en sånn ca fornuftig pris for 6700k med z170 kovedkort. Uten kvitteringen på sakene.

Stjålet, siden det mangler kvittering?

Høyst sannsyling ikke. 

Men det er mye gøyere å alltid tro det værste om folk. 

Lenke til kommentar

Hva mener dere er en sånn ca fornuftig pris for 6700k med z170 kovedkort. Uten kvitteringen på sakene.

Høyst sannsyling ikke.

Kan være kjøpt brukt i utlandet. Er det kjøpt i Norge, så finnes jo kvitteringer digitalt, om man husker hvor man har kjøpt det. Søke i mailboxen går fint. Siden det ikkje ble sagt noe, er det jo gøy å spekulere :D

Lenke til kommentar

3 lapper, kvittering og 4 lapper

Seriøst? 

Da skal du få min i7-7700k med HK Z270-P, 6mnd gammel og kvittering for 4k.  

Hadde mentalt forberedt meg på at det var vært knappe 2k kroner. 

Hehe. Har selv 3770K og de duger enda. Neste jeg skal kjøpe er ryzen 2 :tease:

Lenke til kommentar

Høyst sannsyling ikke.

Kan være kjøpt brukt i utlandet. Er det kjøpt i Norge, så finnes jo kvitteringer digitalt, om man husker hvor man har kjøpt det. Søke i mailboxen går fint. Siden det ikkje ble sagt noe, er det jo gøy å spekulere :D

Kan være kjøpt på firma evnt.

Lenke til kommentar

Høyst sannsyling ikke.

Kan være kjøpt på firma evnt.

Nå er det ikke jeg som selger, vurderte å kjøpe, så jeg vet ikke hvorfor selger ikke har kvittering. Kan jo hende at han selv har kjøpt brukt og ikke fikk med kvitteringen eller at det er firma kjøp som han ikke opplyser om. Poenget er jo at uten kvittering så faller reklamasjon bort.

Lenke til kommentar

Hadde aldri gitt i nærheten av 3K for det, med eller uten kvittering. Du får Z370 og 8600K for godt under 4K brenn nytt, og selv om det "bare" er en i5 er det en hexa og den klokker meget bra. Den er vassere i alt av spill og er ikke mye dårligere, om noe, i produktivitet. I tillegg får man flere features i nytt HK/chipset.

Z170 + 6700K (release 3Q 2015)  uten kvittering er verd godt under 2000 IMO. 

Endret av Kyrre S.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...